تداوم الگوی هوای تابستانی در اردبیل/ دمای هوا افزایش می‌یابد


تداوم الگوی هوای تابستانی در اردبیل/ دمای هوا افزایش می‌یابد

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از فردا الگوی هوای تابستانی تا اواسط هفته پیش رو در استان حاکم خواهد بود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز تا اواسط هفته آینده با پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف بوده و الگوی هوای تابستانی در سطح استان اردبیل حاکم خواهد بود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در استان روند افزایشی خواهد داشت، گفت: هر چند طی امروز و فردا در ساعات شبانه هوای نسبتاً خنک را شاهد خواهیم بود، اما در اواسط روزها افزایش جزئی دما دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به پیش‌بینی هوای گرم تابستانه در استان، بیان کرد: از روز یکشنبه افزایش دما محسوس بوده و همچنین طی این مدت در ساعات بعدازظهر و عصر در بیشتر مناطق، وزش باد گاهی با سرعت تند پدیده غالب در منطقه است.

محمدی ادامه داد: با توجه به موج گرمای حاکم و کمبود بارندگی‌ها، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق از سوی مردم این استان ضروری است.

وی افزود: به هموطنان توصیه می‌شود برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی توجه به نکات ایمنی به ویژه تنظیم دمای محیط‌های حساس دقت لازم را داشته باشند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟