20 تن چوب قاچاق در طارم کشف شد


20 تن چوب قاچاق در طارم کشف شد

زنجان-رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طارم گفت: ۲۰ تن چوب قاچاق در محور استان زنجان به استان گیلان کشف و ضبط شد.

رضا احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف ۲۰ تن چوب قاچاق در طارم خبر داد و اظهار داشت: با هوشیاری ماموران آگاهی شهرستان طارم و ماموران انتظامی پاسگاه گیلوان در حین گشت زنی در مسیرهای ارتباطی شهرستان طارم به سه خودرو حامل چوب قاچاق مشکوک شده و به منظور بررسی بیشتر سه خودروی مورد نظرمتوقف می شوند.

وی ضمن اشاره به آمادگی دائمی و گشت زنی یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان از همکاری نیروی انتظامی شهرستان طارم و مسئولین حوزه قضایی این شهرستان در مبارزه با قاچاق چوب تقدیر و عنوان کرد: بعد از توقف سه خودروی مورد نظر و طبق بررسی های انجام شده از سوی ماموران آگاهی شهرستان مشخص شد که این سه خودرو، قصد انتقال بار چوب قاچاق از شهر سقز استان کردستان به شهر رشت استان گیلان دارند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طارم خاطرنشان کرد: سه خودرو حامل چوب قاچاق توقیف و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

احمدی ضمن درخواست همکاری از مردم شهرستان در مبارزه با قاچاق چوب و هرگونه تعرض به عرصه منابع طبیعی گفت: همکاران در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به همراه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در همه حال عرصه‌های ملی و منابع طبیعی شهرستان و کلیه مسیرهای عبور قاچاقچیان چوب را تحت‌نظر دارند و از ظرفیت همه علاقه‌مندان به طبیعت و محیط زیست و انجمن‌های مردم‌نهاد و همیاران طبیعت نیز استفاده می‌شود تا جلوی قطع و قاچاق درختان و گونه‌های ارزشمند جنگلی و توسعه این پدیده شوم در جامعه گرفته شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طارم از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی و دپوی چوب در انبارها، مراتب را به‌سرعت از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم