حضور پرشور زنجانی ها در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین


حضور پرشور زنجانی ها در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین

زنجان- رئیس ستاد پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در زنجان گفت: زنجانی ها در روز اربعین حسینی به یاد سید الشهداء مسیر گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام را پیاده روی می کنند.

سید شمس‌الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۳۵ موکب در طول مسیر اعلامی به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی خدمات‌رسانی می کنند، گفت: مردم شهر شورو شعور حسینی امروز در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت ۸ صبح پبادوری خود را از کنار تاج سد گاوازنگ آغاز کردند و فاصله ۹ کیومتری تا مزار شهدای گمنام طی می کنند.

وی با بیان اینکه مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی تا ساعت ۲۲ امشب به طول خواهد انجامید، ادامه داد: ۳۵ موکب در طول مسیر اعلامی به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی در پذیرایی، ارائه خدمات فرهنگی، ارائه خدمات مذهبی و مشاوره‌ای‌، خدمات‌رسانی می کنند.

رئیس ستاد پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در زنجان با بیان اینکه ۸ دستگاه مینی‌بوس در مسیر اعلامی مستقر شود برای انتقال زائران کهنسال به مراز شهدای گمنام تدارک دیده شده است، افزود: اقامه نماز ظهر و مغرب، مداحی و خواندن زیارت‌نامه اربعین در مزار شهدای گمنام، از دیگر برنامه‌های این ویژه‌برنامه های این روز است.

در حال حاضر مردم شهر شور و شعور حسینی در مسیر منطقه گردشگری گاوازنگ به سمت گلزار شهدای گمنام در حال حرکت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامزد جدید بلا حدید، خانم سوپرمدل، کیست؟!