راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی طبق برنامه در دماوند برگزار شد


راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی طبق برنامه در دماوند برگزار شد

دماوند- دادستان عمومی و انقلاب دماوند با اشاره به استقبال و حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی گفت: این راهپیمایی بدون مشکل امنیتی و طبق برنامه در دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی تقی زاده ظهر شنبه و در حاشیه برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه پنج ساله گذشته جاماندگان اربعین که از امام زاده زین العابدین شهر کوهان تا امام زاده عیسی روستای زیارت برگزار می‌شود امسال هم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این برنامه را ترتیب دادند.

تقی زاده با بیان اینکه با یاری خدا امسال برنامه راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی با استقبال خوب هزاران نفر از افراد کیلان و روستاهای افراد مواجه شد گفت: امنیت این برنامه در درجه اول با خود مردم مردم بود که هماهنگی و نظم بسیار خوبی داشتند.

دادستان دماوند به حضور نیروهای انتظامی و پلیس جهت برقراری امنیت برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در دماوند اشاره کرد و عنوان داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نیروهای پلیس در نقاط مختلف حضور یافتند و شکر خدا بدون هیچ مشکلی این برنامه با استقبال پرشور مردم برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی