بازنگری طرح هادی 123 روستای استان زنجان انجام شده است


بازنگری طرح هادی 123 روستای استان زنجان انجام شده است

زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: امسال بازنگری طرح هادی ۱۲۳ روستای این استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد ریال انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه‌ای روز یکشنبه، گفت: اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌ویژه در حوزه عمران روستایی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راستای توانمندسازی روستاییان و تقویت زیرساخت‌ها در روستاها اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی ابراز داشت: با شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی، ارتقا منزلت اجتماعی روستاییان، ایجاد بستر لازم برای شکوفایی و پیشرفت عدالت تدوین شده، شاهد نقش تعیین‌کننده روستاها در افزایش تولید ناخالص داخلی کشور و همچنین مهاجرت معکوس هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بنیاد مسکن با اجرای پروژه‌های عمرانی، در محرومیت زدایی و توسعه روستاها نقش مهمی داشته است.

خواجه‌ای به اجرا و بازنگری طرح هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی منطقه اشاره کرد و گفت: در سال جاری، بازنگری طرح هادی ۱۲۳ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: همچنین طرح هادی در ۲۷۴ روستا با اعتباری بالغ بر ۱,۶۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: با اجرای طرح تأمین قیر رایگان از سوی دولت و مشارکت دهیاران تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه آسفالت معابر روستاهای این استان برداشته شده‌است.

خواجه‌ای ادامه داد: آسفالت ریزی ۶۷ کیلومتر از معابر داخلی روستاهای استان به مساحت ۴۰۰ هزار ما مربع از محل اعتبارات قیر رایگان از سوی این نهاد انقلابی در راستای توسعه روستاها انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقشه چین و آمریکا نقش بر آب شد/ هزینه رویارویی ایران و اسرائیل برای پکن و واشنگتن