باقری: ترکیب تیم ملی وزنه برداری بانوان برای قهرمانی آسیا در رکوردگیری قزوین مشخص می شود


باقری: ترکیب تیم ملی وزنه برداری بانوان برای قهرمانی آسیا در رکوردگیری قزوین مشخص می شود

مدیر تیم های ملی فدراسیون وزنه برداری گفت: هر مربی دوست دارد که بهترین ها را در تیم خود داشته باشد و البته که تیم ملی جای بهترین هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، کوروش باقری مدیر تیم های ملی فدراسیون وزنه برداری در خصوص دستاورد برگزاری این مسابقات اظهار داشت: ارزیابی نهایی من از مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان کشور در بخش دختران، این است که 4 الی 5 نفر از افراد همانطور که از جدول سینکلر نیز پیداست، به مقدار قابل ملاحظه و معناداری از بقیه جلوتر هستند.

وی افوزد: 3 تن از بهترین ها طبق جدول سینکلر، غزل و غزاله حسینی و مینا گودرزی، هستند که در اردوی تیم ملی بانوان کشور حضور دارند اما افراد دیگری با رکورد و تکنیک خیلی خوب در این مسابقات درخشیدند که برای حضور در اردوهای آتی به ویژه در رده سنی نوجوانان و جوانان مورد نظر خواهند بود.

باقری همچنین از برگزاری یک جلسه تمرین سنگین و رکوردگیری در اردوی قزوین خبر داد که روز چهارشنبه 30 شهریورماه خواهد بود و گفت: به احتمال بسیار زیاد تکلیف افراد اعزامی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، در همین جا معلوم خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟