چرا استفاده از کاندوم از بهترین روش‌های جلوگیری از بارداری است؟


یکی از مواردی که در ازدواج اهمیت زیادی دارد و ممکن است بسیاری از افراد از آن اطلاعات کافی نداشته باشند، روش‌های جلوگیری از بارداری...

 

یکی از مواردی که در ازدواج اهمیت زیادی دارد و ممکن است بسیاری از افراد از آن اطلاعات کافی نداشته باشند، روش‌های جلوگیری از بارداری است. از بهترین راه‌هایی که مدت زیادی است زوج‌ها از آن برای جلوگیری از بارداری استفاده می‌کنند،  کاندوم است. البته روش‌های دیگری برای جلوگیری از بارداری نیز وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به قرص‌های ضدبارداری، آمپول‌های ضدبارداری، حلقه استروژن، آی یو دی و ... اشاره نماییم. اما در این میان استفاده از قرص بارداری یکی از بهترین و راحت‌ترین و بی‌ضرر ترین روش‌ها است. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از کاندوم برای جلوگیری از بارداری می‌پردازیم.

چرا استفاده از کاندوم از بهترین روش‌های جلوگیری از بارداری است؟

 

مزایای استفاده از کاندوم برای جلوگیری از بارداری

خوب است بدانید که دو مدل کاندوم (مردانه و زنانه) وجود دارد که برای جلوگیری از بارداری می‌توان از آن استفاده نمود. کاندوم دارای مزایایی بیش از جلوگیری از بارداری است و می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری‌های مقاربتی را بسیار کاهش دهد.

کاندوم‌ها وسیله‌هایی بهداشتی هستند و به تایید سازمان بهداشت جهانی رسیده‌اند؛ به همین دلیل هنگام استفاده بهترین نوع کاندوم به بدن شما آسیبی نمی‌رساند. این وسیله نسبت به کارایی که دارد، ارزان قیمت بوده و می‌توانید از مراکز معتبر و داروخانه‌ها انواع کاندوم‌ها را خریداری نمایید.

کاندوم‌ها علاوه بر پیشگیری از بارداری از انتقال بیماری‌های مقاربتی هم جلوگیری می‌کند. کاندوم‌ها هیچگونه آسیبی به افراد نمی‌رسانند و بلکه با توجه به موادی که در آن‌ها به کار رفته است، می‌تواند باعث بهبود روابط زناشویی نیز شوند، به عنوان مثال کاندوم می‌تواند از انزال زودرس جلوگیری نماید.

کاندوم‌ها در برندها و تنوع بسیاری تولید و به بازار عرضه شده‌اند و به دلیل استفاده از مواد گیاهی، می‌توانند هورمون‌های جنسی را نیز تنظیم نمایند. برخی از انواع کاندوم‌ها سبب انزال دیرتر شده و برخی می‌توانند مدت زمان رابطه را افزایش دهند.

مقایسه قرص ضد بارداری و کاندوم

قرص ضدبارداری از جهت تاثیر گذاری بر روی بدن زن از بارداری جلوگیری می‌کند، اما کاندوم یک وسیله پوششی است که خانم‌ها و آقایان می‌توانند از آن استفاده نمایند.

با اینکه قرص‌های ضد بارداری تاثیر زیادی در جلوگیری از بارداری دارند؛ اما عوارضی همچون افسردگی و بیماری‌های روحی را نیز در پی خواهند داشت. از سوی دیگر این قرص‌ها می‌توانند مکانسیم بدن را تحت تاثیر قرار داده و سبب بروز حات تهوع، سردرد و ... شوند. اما کاندوم از نظر سلامت هیچگونه ضرری برای فرد مصرف کننده ایجاد نمی‌کند و از سویی از انتقال بیماری‌های جنسی نیز جلوگیری می‌کنند. این درحالی است که قرص‌های ضدبارداری چنین قابلیتی ندارند.

چرا استفاده از کاندوم از بهترین روش‌های جلوگیری از بارداری است؟

 

معرفی بهترین کاندوم برای جلوگیری از بارداری

همواره زوج‌ها به دنبال بهترین روش‌ها با آسیب پذیری کم برای پیشگیری از بارداری هستند. باتوجه به تنوعی که در بازار محصولات بهداشتی جلوگیری از بارداری وجود دارد، انتخاب بهترین نوع کاندوم، می‌تواند کمی دشوار باشد. کاندوم‌هایی از جنس‌های (لاتکس، پلی سوپرین، پلی اورتان) که تولید شده و به مراکز معتبر عرضه شده‌اند، می‌توانند با اطمینان بیشتری مورد استفاده قرار گیرند، زیرا به خوبی از بارداری و انتقال بیماری جلوگیری می‌نمایند.

یکی از بهترین  کاندوم‌ها، کاندوم کدکس خارجی است که در ایران توسط شرکت سیلانه سبز روانه بازار شده و به مراکز معتبر از جمله داروخانه‌ها عرضه می‌شود. این برند دارای مجوز از سازمان بهداشت است و در ساخت آن از لاتکس صد درصد استفاده شده که باعث حساسیت نمی‌شود. برند کدکس از تنوع بالایی (خاردار، تاخیری، روان‌کننده و‌..) برخوردار است. کدکس همواره توانسته است با تولید انواع بسیاری از کاندوم‌ها در بازار ایران متناسب با روش‌های پیشگیری و مقاربتی سهم قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص دهد. همچنین این برند باتوجه به سطح کیفیت محصولات درصد احتمال بارداری و بیماری‌های مقاربتی را کاهش داده است.

دیگر برندی که به تولید وسایل و داروهای پیشگیری از بارداری و بیماری‌ها مقاربتی اقدام کرده است، برند کاپوت بوده که نام و برندی آشنا است. استفاده از کاندوم کاپوت اصل برای جلوگیری از بارداری بسیار موثر است. محصولات باکیفیت کاپوت تنوع بسیار زیادی دارند و به همین سبب توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

کمپانی کاپوت را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین عرضه‌کننده کاندوم نامید، چرا که بیش از ۸۰ سال است که کاندوم‌های متنوعی را تولید کرده و در سراسر جهان عرضه می‌کند.

خلاقیت این کمپانی درتولید کاندوم‌های مختلف ازجمله کاندوم‌های تاخیری، نازک، ساده و خاردار نیاز تمام مصرف کنندگان را به این وسیله بهداشتی تامین می‌کند.

استفاده از بهترین نوع کاندوم می‌تواند در جلوگیری از بارداری بسیار موثر واقع شود. خرید کاندوم‌های باکیفیت می‌تواند آرامش را در رابطه جنسی به ارمغان آورد، زیرا در صورت بی‌کیفیت بودن محصول و یا آسیب دیدن آن منجربه پارگی کاندوم می‌شود و احتمال بارداری را افزایش می‌دهد. پس در هنگام خریداری حتما به مدل و برند کاندوم دقت نمایید تا بتوانید از بارداری پیشگیری کنید.

چرا استفاده از کاندوم از بهترین روش‌های جلوگیری از بارداری است؟

 

کاندوم از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از بارداری

به طور کلی استفاده از کاندوم یکی از بهترین روش‌ها در مقایسه با سایر راه‌های جلوگیری از بارداری است. با خرید محصولی باکیفیت و سالم، می‌توانید ضمن جلوگیری از بارداری، رابطه‌ای سرشار از آرامش را تجربه نمایید.

همان‌طور که گفته شد، کاندوم‌ها دارای انواع مختلفی بوده که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و شریک عاطفی‌تان، یکی از بهترین مدل‌ها را انتخاب نمایید. برای خریدی مطمئن و از بهترین برندها، می‌توانید به فروشگاه آنلاین مو تن رو مراجعه نمایید و با خیالی آسوده، خرید خود را صورت دهید.

 

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بارداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها