اوضاع شهر سقز عادی و آرام است


اوضاع شهر سقز عادی و آرام است

سقز- نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر اوضاع شهر سقز عادی و آرام است و مسئولان استانی و کشوری پیگیر دغدغه خانواده مرحومه «مهسا امینی» هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد رحیمی به تشریح وضعیت شهر سقز در زمان تشییع مهسا امینی پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر اوضاع شهر سقز عادی و آرام است.

وی با اشاره به وضعیت شهر سقز بعد از تشییع مهسا امینی افزود: ما از همان ساعات اولیه که پیکر مرحومه «مهسا امینی» از تهران منتقل شد، در کنار خانواده‌اش بودیم، به پیشوازش رفتیم و در مراسم خاکسپاری هم حضور داشتیم.

رحیمی در واکنش به انتشار اخبار و تصاویری از درگیری در مراسم تشییع مهسا امینی گفت: حواشی روز گذشته در مراسم تشییع به خاطر ازدحام جمعیت بود؛ برخی هم می‌خواستند از این قضیه بهره‌برداری کنند، برای یکی دو ساعت اتفاقاتی به وجود آمد اما بعد از آن اوضاع کاملاً کنترل و آرام شد الان شهر در حالت عادی است و بعد از آن هم اتفاق خاصی پیش نیامده است.

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در حال حاضر به جز یک مورد که آسیب جزئی دیده بود و در بیمارستان است، کسی مشکلی ندارد.

رحیمی افزود: اوضاع سقز آرام و عادی است و خانواده مرحومه مهسا امینی از این قضایا حمایت نمی‌کنند اما انتظار آنها اعمال قانون است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده مرحومه مهسا امینی پیام دادند که با کسانی که این وضعیت را به وجود می‌آورند همراه نیستند؛ چون نیات آنها همراهی و همدردی با این خانواده نیست.

رحیمی خاطرنشان کرد: انتظار خانواده مرحومه مهسا امینی روشن‌شدن ابعاد قضیه، برخورد با افراد خاطی و حق خواهی است تا دیگر شاهد این اتفاق‌ها نباشیم و در این راستا همه مسئولان استانی و کشوری در کنار خانواده آن مرحومه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | گریه ناگهانی مجری صدا و سیما روی آنتن زنده