شناسایی 200 مانع در تولید/ واردات بی رویه و بانک ها در صدر مشکلات


شناسایی 200 مانع در تولید/ واردات بی رویه و بانک ها در صدر مشکلات

شهریار- معاون قضائی دادستان کل کشور با اشاره به شناسایی ۲۰۰ مانع در سر راه تولید کنندگان گفت: واردات بی رویه، ساختار بانک ها و انرژی در صدر مشکلات تولید کنندگان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عمرانی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه سفر به شهریار که به منظور بازدید از یک مرکز درمانی، آموزشی و اشتغال زایی در این شهرستان انجام شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۰۰ مانع از مواردی که سد راه تولید در کشور شده اند شناسایی شده است اظهار داشت: از عمده این مشکلات می‌توانیم به ساختار بانک‌ها، واردات بی رویه و انرژی در تولیدی‌ها اشاره کنیم.

عمرانی با تاکید بر تمرکز بر صنایع تبدیلی در کشور گفت: زمانی که نفت را به فرآورده‌های مختلف تولید کنیم هم می‌توانیم نیاز داخل را تأمین کنیم هم به صادرات خوب و چشمگیری دست یابیم.

معاون قضائی دادستان کل کشور با بیان اینکه صنعت کشور و شرکت‌های دانش بنیان اکنون در جایگاهی قرار دارند افزود: در حال حاضر می‌توانیم با استفاده از ظرفیت این شرکت‌های دانش بنیان از صادرات بشکه‌های نفت کم کرده و به تولید اضافه کنیم.

وی عنوان داشت: باید بر روی ارزش افزوده محصولات نفتی تمرکز کنیم چرا که تبدیل ساده‌ی نفت به مواد پتروشیمی ارزش افزوده چند برابری را در پی خواهد داشت و در این خصوص قوه قضائیه از تمام توان و طرفیتش استفاده خواهد کرد تا نتیجه این همکاری با تولیدکنندگان در سفره مردم دیده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی