10 روستای خراسان شمالی از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند


10 روستای خراسان شمالی از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: ۱۰ روستا در منطقه شیرین سو به همت سپاه لوله گذاری شده‌اند که طی هفته دفاع مقدس از آب پایدار برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس امسال ۵۴ عنوان برنامه با ۳ هزار و ۵۰۰ فعالیت در خراسان شمالی پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم این هفته رویداد سازی «قهرمان شهیدم» در سراسر کشور است که در استان و شهرستان‌های خراسان شمالی نیز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در پروژه‌های جاده سازی سال گذشته ۱۱ کیلومتر از جاده قتلیش به پیربز زیرسازی شد و قیر رایگان توسط بسیج سازندگی سپاه استان تأمین و صرف پروژه‌های راهسازی شد.

فرجی بیان داشت: در حوزه آبرسانی در چهار منطقه استان شامل دو منطقه در راز و جرگلان، یک منطقه در بجنورد و یک منطقه در شیروان در دستور کار قرار گرفت که در مجموع این پروژه‌ها تاکنون ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰ روستا در منطقه شیرین سو لوله گذاری شده که طی هفته دفاع مقدس از آب پایدار برخوردار خواهند شد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی بیان داشت: در مجموع ۱۶۸ روستا با همت قرارگاه امام حسن (ع) آبرسانی می‌شود.

سردار فرجی عنوان کرد: عملیات اجرای آبرسانی آغاز شده است اما به دلیل وجود نقاط صعب العبور در مناطقی همچون راز و جرگلان کار به کندی پیش می‌رود که با همت بسیج سازندگی و تأمین ماشین آلات جدید برای استان این عملیات قطعاً با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه کمک‌های مومنانه، ۱۰ هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ریالی ۵۰۰ هزار تومان با همکاری قرارگاه خاتم در هفته دفاع مقدس توزیع می‌شود.

فرجی بیان کرد: هزار و ۵۰۰ بسته کامل لوازم التحریر نیز برای نیازمندان آماده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان