والدین دانش اموزان لباس فُرم مدارس را گران نخرند


والدین دانش اموزان لباس فُرم مدارس را گران نخرند

شهرکرد- معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: والدین دانش‌آموزان در این استان مراقب گران فروشان باشند و لباس فُرم مدارس را گران نخرند.

غلامرضا قائدامینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: قیمت مصوب انواع لباس فُرم مدارس در چهارمحال و بختیاری مشخص و اعلام شده است.

وی افزود: بر همین اساس هر دست لباس فُرم مقطع پیش‌دبستانی برای دختران ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و برای پسران ۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال تعیین شد.

قائدامینی تصریح کرد: این نرخ‌گذاری در مقطع اول تا سوم ابتدایی برای دختران ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال و برای پسران ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال اعلام شده است.

وی یادآور شد: بهای لباس فُرم مدارس در مقطع چهارم تا ششم دبستان برای دختران سه میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و برای پسران ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال مشخص شد.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: این قیمت در مقاطع راهنمایی و دبیرستان برای دختران سه میلیون و ۶۵۰ هزار ریال و برای مقطع راهنمایی پسران چهار میلیون و ۴۵۰ هزار ریال و مقطع دبیرستان پسران چهار میلیون و ۶۰۰ هزار ریال مصوب شده است.

وی اظهار داشت: براساس مصوبه قیمت‌گذاری لباس فُرم مدارس چهارمحال و بختیاری جلیقه برای مقطع پیش‌دبستانی ۵۰۰ هزار ریال، اول تا سوم دبستان ۵۴۰ هزار ریال، چهارم تا ششم دبستان ۶۰۰ هزار ریال و راهنمایی ۶۳۰ هزار ریال تعیین شد.

قائدامینی گفت: مردم چهارمحال و بختیاری در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی و تخلف احتمالی، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام و اطلاع‌رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...