برگزاری عزاداری دهه پایانی ماه صفر در کانون «الزهرا (س)»


برگزاری عزاداری دهه پایانی ماه صفر در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از برگزاری آیین عزاداری و سوگواری دهه پایانی ماه صفر در کانون فرهنگی هنری «الزهرا ‌(س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آیین های عزاداری و سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) که از ابتدای ماه محرم در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» آغاز شده در دهه پایانی ماه صفر نیز ادامه دارد.
مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «عباس عرفایی» هر شب در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.
وی بیان کرد: عزاداری ایام ماه صفر در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم هر شب همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می شود.
مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم عنوان کرد: همچنین آیین های عزاداری ویژه کودکان و نوجوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری نیز هر هفته پنجشنبه شب ها با حضور پرشور بچه های مسجد برگزار می شود.
وی ادامه داد: این برنامه با سخنرانی کارشناسان مذهبی و نوحه سرایی و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) و همچنین نوحه خوانی ذاکران نوجوان انجام می شود.
حضوری خاطرنشان کرد: برپایی موکب، برگزاری هیات عزاداری و سینه زنی و همچنین عزاداری به سبک سنتی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در ایام محرم و صفر بوده است.
وی در پایان با قدردانی از تلاش و همت بچه های مسجد، اهالی مسجد و شهروندان در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم های عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از آنها دعوت کرد تا در برنامه های عزاداری دهه پایانی ماه صفر نیز حضور پیدا کنند.
پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟