بنیاد مستضعفان در طرح‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری مشارکت می‌کند


بنیاد مستضعفان در طرح‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری مشارکت می‌کند

شهرکرد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در طرح‌های تولیدی و صنعتی این استان مشارکت و سرمایه‌گذاری می‌کند.

سجاد رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در طرح توسعه کارخانه‌های تولیدی و صنعتی چادر مشکی، شیر و لبنیات و آبمیوه این استان مشارکت و سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

وی افزود: مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، شرکت‌های دولتی و نیمه‌دولتی و بنیادهای ملی مانند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نقش مهمی در ارتقای وضعیت اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت خانوارها و جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه در چهارمحال و بختیاری دارد.

رستمی تصریح کرد: صنعت چهارمحال و بختیاری در ابتدای سال‌جاری توانست از نظر افزایش سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال برابر ۲ درصد رشد داشته باشد.

وی یادآور شد: همچنین صنعت این استان در تعداد پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده برای واحدهای صنعتی ۲۱ درصد و در زمینه سرمایه‌گذاری ۳۲۵ درصد نسبت به بهار ۱۴۰۰ رشد داشته است.

رستمی تأکید کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده و تسهیل زمینه‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران در بخش تولید و صنعت چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی احداث ۲۰ طرح فولادی کم‌آب‌بَر در این استان تا پایان سال‌جاری آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | وضعیت ناراحت‌کننده امامزاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی گسترده