مقدمات بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری فراهم شده است


مقدمات بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری فراهم شده است

شهرکرد- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، مقدمات بازگشایی مدارس در این استان فراهم شده است.

افشین امیریان در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: به‌همین منظور رزمایش آمادگی مدارس برای آغاز فعالیت در سال تحصیلی جدید امروز برگزار شد.

وی افزود: گروه‌هایی از آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با حضور میدانی در مدارس استان وضعیت محیط آموزشگاه‌ها از نظر نظافت، گندزُدایی، آماده‌سازی نیمکت‌ها، تزئین فضای محیطی بررسی و ارزیابی می‌کنند.

امیریان تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۲۰ هزار دانش‌آموز پس از دو سال از شیوع ویروس کرونا به‌صورت حضوری آموزش‌های خود را در مدارس استان دریافت می‌کنند.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در مدارس چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و یادآور شد: در همین راستا ۱۴۵ بسته بهداشتی آماده و در مدارس مختلف به‌ویژه مناطق سخت‌‎گذر و محروم توزیع شد.

امیریان تأکید کرد: در سال تحصیلی جدید ۴۰ اتاق بهداشت با بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار راه‌اندازی و ۳۶ نیروی بهداشتی به‌عنوان مراقب سلامت در مدارس چهارمحال و بختیاری مستقر شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها