ایجاد شبکه پیشگیری، کنترل و درمان سرطان های موجود در زنان


ایجاد شبکه پیشگیری، کنترل و درمان سرطان های موجود در زنان

قم- رییس جهاد دانشگاهی گفت: شبکه پیشگیری، کنترل و همچنین درمان سرطان های موجود در زنان در کشور ایجاد شده تا این بیماری ها در همان ابتدا شناسایی و روند درمان آنها طی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله دهقانی فیروزآبادی ظهر دوشنبه در دیدار با آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است که در عرصه‌های مختلفی از جمله پژوهش، آموزش و سلامت کارهای بزرگ انجام داده است.

رئیس جهاد دانشگاهی و معاون جدید علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی و مجموعه رویان حمایت داشته اند و نیروهای جهاد دانشگاهی نیز تلاش‌های شبانه روزی در عرصه‌های علمی داشته و دارند، هرچند که دستاوردهای آنان به خوبی به جامعه معرفی نشده است.

وی بیان داشت: انتظارات از جهاد دانشگاهی زیاد است و این نهاد ظرفیت‌های علمی زیادی دارد تا بتواند مسائل و مشکلات جامعه را برطرف کند.

دهقانی ابراز داشت: در سال‌های اخیر برخی از سرطان‌ها در میان زن‌ها به خصوص در اقشار محروم جامعه گسترش یافته که برای این منظور شبکه پیشگیری، کنترل و همچنین درمان سرطان‌های موجود در زنان در کشور ایجاد شده تا این بیماری با هزینه کمی در همان ابتدا شناسایی و مراحل درمان آن طی شود، چرا که در صورت رسیدن به مراحل پیشرفت برای درمان نیازمند به هزینه‌های سنگینی هستیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما در BBC