رئیس باشگاه بایرن: به ناگلزمان اعتماد کامل داریم


رئیس باشگاه بایرن: به ناگلزمان اعتماد کامل داریم

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا شرایط خوبی ندارد و در بازی‌های اخیرش نتایج دور از انتظاری گرفته و این نتایج باعث شده یولیان ناگلزمان با انتقادهایی بی‌سابقه مواجه بشود ولی مدیران بایرن مونیخ امروز در چند اظهارنظر از سرمربی‌شان حمایت کردند.

رئیس باشگاه بایرن: به ناگلزمان اعتماد کامل داریم

بایرن مونیخ در چهار بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا حتی یک پیروزی بدست نیاورده و از این چهار مسابقه تنها سه امتیاز بدست آورده است. بازی اخیر بایرن که با شکست 1-0 مقابل آگزبورگ همراه بود انتقادها علیه یولیان ناگلزمان را به اوج رساند تا رسانه‌ها از اخراج قریب‌الوقوع او خبر بدهند.

اما مدیران بایرن مونیخ امروز در اظهارنظرهایی جداگانه نشان دادند فعلا از سرمربی‌شان راضی هستند. اولیور کان اولین مدیری بود که از ناگلزمان حمایت کرد و گفت:" ما در حال حاضر با هیچ مربی‌ای در تماس نیستیم و به ناگلزمان اعتماد داریم".

رئیس باشگاه بایرن: به ناگلزمان اعتماد کامل داریم

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، هم امروز به حمایت از سرمربی بایرن پرداخت و گفت:" ما به یولیان ناگلزمان اعتماد کامل داریم. مدیران باشگاه و کل تیم نظر مشترکی دارند".

هاینر که با روزنامه مونشنر مرکور صحبت می‌کرد گفت:" ما دوباره به مسیر درست برمی‌گردیم و پیروز می‌شویم. کسی که بایرن را می‌شناسد در این باره هیچ شکی ندارد. فصل تازه شروع شده و ما می‌دانیم که پتانسیل لازم برای رسیدن به هدف‌های بزرگ‌مان را داریم".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن