جستجو، مقایسه و رزرو آنلاین هتل


یکی از بهترین راه‌ها برای رزرو هتل، مراجعه به سایتی مرجع و رزرو به صورت آنلاین است. اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید هتل رزرو کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به روش‌های جستجو، مقایسه و رزرو هتل می‌پردازیم.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور اینترنت انجام بسیاری از کارها راحت‌تر شده است. از ابتدایی‌ترین کارهای سفر تا مراحل انتهای آن همچون بلیط برگشت و دیگر موارد را می‌توانید به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهید. همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر رزرو اقامتگاه و هتلی مناسب است.

در گذشته پس از بستن چمدان و خرید بلیط هواپیما باید به سمت مقصد می‌رفتید و در آنجا به رزرو هتل اقدام می‌کردید. این کار کمی وقت‌گیر است. همچنین در برخی موارد ممکن است نتوانید هتل مناسب پیدا کنید و ظرفیت هتل‌ها تکمیل شده باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از آغاز سفر هتل خود را رزرو کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای رزرو هتل، مراجعه به سایتی مرجع و رزرو به صورت آنلاین است. اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید هتل رزرو کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به روش‌های جستجو، مقایسه و رزرو هتل می‌پردازیم.

مقایسه و رزرو آنلاین هتل در سفرمارکت

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران رزرو کردن هتل و مکانی مناسب جهت اقامت است. امروزه تعداد اقامتگاه‌ها بیشتر شده و انتخاب میان آن‌ها سخت‌تر شده است. به همین دلیل به یک مرجع برای مقایسه امکانات هتل‌ها و بررسی خدمات آن‌ها نیاز است. سفرمارکت بزرگترین بازار آنلاین گردشگری در کشور محسوب می‌شود و همانند یک موتور جستجو به صورت تخصصی در زمینه گردشگری فعالیت می‌کند. سفرمارکت این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا بتوانند در میان صدها هتل جستجو کنند و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها را باهم مقایسه کنند. با آگاهی از خدمات هتل‌ها و بررسی آن‌ها می‌توانید ارزان‌ترین هتل و بهترین آن را برای خود رزرو کنید.

نحوه رزرو هتل از سفرمارکت

برای رزرو هتل از سایت سفرمارکت باید به بخش هتل‌ها مراجعه کنید. در این بخش باید اطلاعات خواسته شده که شامل شهر مورد نظر، تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد مسافران می‌شود را وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات باید برروی گزینه جستجو کلیک کنید. در صفحه بعدی لیستی از ده‌ها هتل با ویژگی‌های مختلف به شما ارائه می‌شود. در این صفحه می‌توانید هتل‌ها را براساس قیمت، تعداد فروش، تخفیف‌ها و تعداد ستاره‌ها مرتب کنید. در این صفحه اطلاعاتی از جمله نام هتل، آدرس، تعداد ستاره‌ها و قیمت نشان داده شده است. در سمت راست صفحه سفرمارکت فیلترهایی را برای کاربران در نظر گرفته است که با کمک آن‌ها می‌توانید نتایج نشان داده شده را محدودتر کنید. با این کار انتخاب برای شما ساده‌تر می‌شود.

این فیلترها شامل تعداد ستاره‌‌های هتل، نوع اقامتگاه، بازه قیمتی و وب‌سایت‌های ارائه دهنده هتل می‌شود. پس از انتخاب هتل باید برروی دکمه خرید کلیک کنید و سپس از میان وب‌سایت‌های ارائه شده وب‌سایت مورد نظر را انتخاب کنید. پس از انتخاب وب‌سایت، سفرمارکت شما را به سایت پذیرنده متنقل می‌کند و در آنجا می‌توانید خرید خود را نهایی کنید.

جستجو، مقایسه و رزرو آنلاین هتل

رزرو هتل خارجی

به دلیل ناشناس بودن بسیاری از مقصدها در سفرهای خارجی رزرو هتل نیز کاری دشوار و وقت‌گیر است. گردشگران برای رزرو هتل خارجی باید اطلاعات بسیار زیادی داشته باشند. به عنوان مثال آدرس هتل، فاصله هتل تا جاذبه‌های گردشگری، فاصله هتل تا مرکز شهر، امکانات و خدمات هتل، قیمت هتل و دیگر موارد باید قبل از رزرو مشخص شده باشد. سفرمارکت به جهت راحتی گردشگران لیست کاملی از هتل‌های سراسر جهان تهیه کرده است که با مطالعه آن می‌توانید برخی اطلاعات ضروری از هتل‌های خارجی را دریافت کنید و بهترین تصمیم را برای محل اقامتی خود در کشورهای خارجی بگیرید.

نکات مهم در رزرو آنلاین هتل

رزرو آنلاین هتل بسیار ساده‌تر از رزرو به صورت حضوری است اما باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید. در ادامه به نکات مهم هنگام رزرو آنلاین می‌پردازیم:

تمام هتل‌های شهر را بررسی کنید.

بهتر است پیش از رزرو هتل، تمامی اقامتگاه‌های شهر را بررسی کنید. برای این کار باید امکانات موجود، خدمات هتل و عکس‌های آن را کنترل کنید و نظرات مهمان‌های قبلی را مطالعه کنید. با امکان مقایسه‌ که سایت سفرمارکت برای شما در نظر گرفته است، می‌توانید تمامی هتل‌ها را از جوانب مختلف باهم مقایسه کنید و بهترین آن را برای خود انتخاب کنید.

مشاهده تورهای مجازی و عکس‌های هتل

بیشتر هتل‌ها برای اینکه بتوانند نمای بهتری از هتل را به نمایش بگذارند، تورهای مجازی برگزار می‌کنند و یا عکس‌های متنوعی از تمامی نماهای هتل منتشر می‌کند. این عکس‌ها از اتاق، رستوران، راهرو‌ها، سرویس‌ها و دیگر بخش‌ها است. با مشاهده این عکس‌ها می‌توانید بفهمید که آیا هتل با سلیقه شما سازگاری دارد یا خیر.

موقعیت مکانی هتل را بررسی کنید.

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در رزرو آنلاین هتل توجه به موقعیت قرارگیری و مکان هتل در شهر مقصد است. بسته به مقصد سفر زیارتی، ساحلی، گردشگری، تفریحی و دیگر موارد باید موقعیت هتل را مشخص کنید. همچنین اگر سفر شما کاری یا درمانی است، بهتر است هتل در مرکز شهر قرار گرفته باشد. مراکز شهر اغلب به همه نقاط شهر دسترسی دارند و به راحتی می‌توان به بخش‌های مختلف بروید. موقعیت هتل در شهرهای زیارتی بیشتر اهمیت دارد.

جستجو، مقایسه و رزرو آنلاین هتل

همچنین باید فاصله هتل تا فرودگاه، پایانه اتوبوسرانی و راه‌آهن را نیز بررسی کنید. در این صورت می‌توانید هزینه‌های رفت و آمد خود را تا حد زیادی کاهش دهید. هرچه هتل دسترسی بهتری داشته باشد، هزینه آن بیشتر می‌شود.

اطلاعات تمامی هتل‌ها به خصوص آدرس آن‌ها با جزئیات دقیق در سایت سفرمارکت ذکر شده است.

قوانین و مقررات هتل‌ها را مطالعه کنید.

هر هتلی برای رفاه و آسایش مشتریان خود قوانین و مقرراتی در نظر گرفته است. بهتر است قبل از رزرو هتل این قوانین را مطالعه کنید. نکات مهمی که باید در هتل به آن توجه کنید اغلب در سایت هتل‌ها ذکر شده است و یا با مراجعه حضوری می‌توانید آن‌ها را از پرسنل هتل بپرسید. این قوانین شامل زمان پذیرش و تحویل اتاق، شرایط پذیرش زوج‌ها، قوانین استفاده از خدمات رایگان و قوانین کنسلی می‌شود.

در سایت سفرمارکت نکات ضروری و قوانین مهمی که در هتل باید رعایت کنید ذکر شده است.

اعتبار وب‌سایت رزرو هتل را بررسی کنید.

قبل از هر اقدامی باید از اعتبار وب‌سایتی که هتل را از آن رزرو می‌کنید، مطمئن شوید. راه‌های بسیار زیادی جهت بررسی اعتبار وب‌سایت‌ها وجود دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها داشتن نماد اعتماد الکترونیک است. این نشان از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک به وب‌سایت‌های قابل اعتماد تعلق می‌گیرد. این لوگو اغلب در صفحه اصلی و پایین صفحه قرار می‌گیرد. در سایت سفرمارکت با خیالی راحت می‌توانید به رزرو آنلاین هتل بپردازید زیرا این سایت مجوزهای لازم را دریافت کرده است و با آژانس‌ها و دفاتر گردشگری معتبر همکاری می‌کند.

پس از رزرو هتل، واچر را دریافت و نزد خود نگه دارید.

پس از پرداخت هزینه رزرو هتل یک رسید پرداخت که درواقع تاییدیه رزرو هتل است از سوی سامانه رزرواسیون برای مسافر صادر می‌شود. به این تاییدیه واچر هتل گفته می‌شود. ارائه واچر در هنگام ورود به هتل ضرورت دارد.

قوانین کنسلی در رزرو آنلاین هتل

قوانین کنسلی هتل‌ها باهم مختلف است و به سایت رزرو هتل بستگی ندارد. بعضی هتل‌ها استرداد پول را قبول نمی‌کنند. البته استرداد پول در اغلب موارد باکسر هزینه جریمه همراه است. میزان جریمه هم به هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید بستگی دارد. هرچه کنسلی را دیرتر اعلام کنید احتمال افزایش جریمه بیشتر می‌شود. برخی هتل‌ها نیز جریمه و استرداد وجه را قبول نمی‌کنند.

مزایای رزرو آنلاین هتل از سفرمارکت

  • تنوع زیاد در هتل‌ها و مراکز اقامتی
  • رابط کاربری ساده و امکان استفاده از سایت و اپلیکیشن
  • صرفه‌جویی در وقت
  • صرفه‌جویی در هزینه
  • همکاری سفرمارکت با بهترین وب‌سایت‌ها و معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات گردشگری
  • امکان دریافت همه خدمات سفر به صورت یکجا
  • اطمینان از کیفیت خدمات
  • پشتیبانی دقیق
  • امکان مقایسه و جستجو میان هزاران هتل

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کیهان: اینگونه القا می‌شود که مجلس جدید تنها کارش انتخاب رئیس است