تولید16 هزار تن کنسانتره در استان زنجان


تولید16 هزار تن کنسانتره در استان زنجان

زنجان-رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تولید ۱۶ هزار تن ماهانه کنسانتره سهم زیادی در تأمین محصولات سایر واحدهای صنعتی سهم بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در بازدید از واحدهای تولیدی در شهرستان ایجرود گفت: بازدید میدانی مسولان قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای بررسی مشکلات و حمایت قضایی است.

صادقی نیارکی حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران را رویکرد مهم قوه قضاییه برشمرد و افزود: جلسات منظم ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در همین راستا تشکیل و پیگیر مشکلات و رفع موانع واحدهای صنعتی است.

وی با بیان اینکه فعالیت واحد صنعتی معدنی کیمیای زنجان گستران با اشتغال ۴۱۰ کارگر بصورت مستقیم و تولید ۱۶ هزار تن ماهانه کنسانتره سهم زیادی در تأمین محصولات سایر واحدهای صنعتی را برعهده دارد و همچنین در شرکت صنعتی روی خاورمیانه تعداد ۳۶۰ نفر کارگر اشتغال دارند که جای تقدیر دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه در بازدید از بخش‌های مختلف شرکت شرکت صنعتی روی خاورمیانه در دیدار با مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بعد از شنیدن صحبت‌ها و مشکلات شرکت در سخنانی گفت: شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی و بازدید میدانی از واحدهای تولیدی در پیگیری و حل مشکلات بسیار موثر است و دادگستری استان در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری اهتمام جدی دارد.

صادقی نیارکی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذار نباید در ادامه فعالیت و کار تولید نگرانی در تأمین مواد اولیه و فروش محصولات داشته باشد، گفت: امروز اکثر واحدهای در شرایط تحریمی خودشان تولید کننده مواد اولیه با بهره‌گیری از نیروهای جوان داخلی هستند و این کار بسیار ارزشمند است.

وی گفت: از ویژگی‌های برجسته این واحدها را که مورد تحسین قرار گرفت صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش ۲۰ درصدی در مصرف آن و دیگری توجه به محیط زیست و استفاده درست از منابع آب و اینکه آب مورد استفاده پس از تصفیه بدون رهاسازی مجدد در شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، است.

صادقی نیارکی ادامه داد: امروز در بازدید از این واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان ایجرود دستورات لازم برای بررسی مشکلا ت و رفع موانع تولید صادر کردند و مقرر شد ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان پیگیری‌های لازم برای بررسی در این ستاد دستور کار قرار دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج