واکسن‌های مؤسسه رازی همواره مطمئن‌ترین و مؤثرترین هستند


واکسن‌های مؤسسه رازی همواره مطمئن‌ترین و مؤثرترین هستند

کرج- استاندار البرز ضمن قدردانی از محققان مؤسسه رازی گفت: واکسن‌هایی که در این مؤسسه کهن تولید می‌شوند با کمترین تردید در اثرگذاری همراه هستند و همواره نتیجه بخش و مطمئن بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تسلیت ایام عزاداری ماه صفر، افزود: این مؤسسه کم نظیر در خاورمیانه، حدود ۱۰۰ سال در حوزه تحقیقات و تولیدات بیولوژیک قدمت دارد.

وی ادامه داد: این مجموعه فاخر تأثیر بسزایی در کیفیت زندگی و سلامت نسل‌های مختلف داشته که همواره در دنیا شاخص و برجسته دیده شده است.

عبداللهی گفت: نام مؤسسه رازی و محققان دلسوز و متخصص این مجموعه از گذشته تاکنون با تلاش‌های خود تداعی گر امید و سلامتی بوده‌اند.

وی افزود: امید است که مؤسسه با گسترش فعالیت‌های خود، بیش از این بتواند محرک و پشتیبان تیم‌های علمی و تحقیقاتی کشور باشد و نخبگان را برای رقم زدن دستاوردهای جدید، پرورش دهد.

استاندار البرز گفت: انتظار می‌رود رازی با توجه به قدمت و توان و تجربه‌ای که دارد، مسیر توسعه تحقیقات در زمینه‌های مختلف تولید واکسن را تسریع کند و به جایگاه حقیقی خود در دنیا دست یابد.

وی افزود: اکنون دغدغه‌های بسیاری در زمینه کنترل و ریشه کنی بسیاری از موضوعات در حوزه بیولوژیک وجود دارد که رازی می‌تواند در آن ورود کرده و مؤثر باشد.

عبداللهی در پایان با قدردانی از محققان مؤسسه رازی، گفت: واکسن‌هایی که در این مؤسسه کهن تولید می‌شوند با کمترین تردید در اثرگذاری همراه هستند و همواره نتیجه بخش و مطمئن بوده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک