رتبه‌های برتر کنکور سراسری در استان زنجان باید افزایش پیدا کند


رتبه‌های برتر کنکور سراسری در استان زنجان باید افزایش پیدا کند

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه این استان ظرفیت های بالایی در حوزه علمی و آموزشی دارد، گفت: رتبه‌های برتر کنکور سراسری در استان باید افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش، با بیان اینکه رتبه‌های برتر کنکور سراسری در استان زنجان باید افزایش پیدا کند، گفت: این استان در کنکور سراسری در سطح کشور سرآمد شود.

وی ابراز داشت: کشف و ارتقای استعدادهای آموزشی دانش آموزان در استان زنجان باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: این استان دانش آموزان بسیار باهوش و با استعدادی در بخش‌های مختلف دارد و این مهم باعث افتخار است.

افشارچی ابراز داشت: توانمندسازی هدفمند در آموزش و پرورش استان دنبال شود چرا که کسب رتبه‌های برتر کنکور باعث ایجاد انگیزه در بین سایر دانش‌آموزان می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از دو سال تعطیلی مدارس بازگشایی می‌شود و باید برنامه ریزی مناسب در این زمینه صورت گیرد، تاکید کرد: باید به تهویه، نظافت، ضدعفونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس در سال تحصیلی جدید ویژه توجه شود.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم توجه به جایگاه مدارس دولتی، گفت: با نگاه هدفمند به استعدادها طی چند سال آینده می‌توان تعداد دانش‌آموزان دارای رتبه‌های برتر کنکور را افزایش داد.

افشارچی با اشاره به اینکه زیرساخت مجازی طی ۲ سال گذشته شکل گرفته است، گفت: از ظرفیت فضای مجازی برای کلاس‌های تقویتی دانش‌آموزان استفاده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی