مراسم تجلیل از 105 هزار پیشکسوت دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد


مراسم تجلیل از 105 هزار پیشکسوت دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد

مشهد ـ مراسم تجلیل و تکریم از ۱۰۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس خراسان رضوی، امروز ۳۰ شهریور ماه در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل و تکریم یک میلیون نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت همزمان و سراسری در کشور به همراه سخنرانی ویدئو کنفرانس فرماندهی معظم قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد.

حسینعلی یوسفعلی‌زاده، مدیرکل اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در آغاز این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز ۴۲ سال است که از تحمیل جنگ از سوی دشمن و دفاع از سوی امت اسلامی می‌گذرد و می‌بینیم که پرچم آزادگی و حق‌طلبی به اهتزار درآمده و پرچم جمهوری اسلامی از میان همه توطئه‌ها برافراشته‌تر از همیشه به اهتزاز درآمده است.

وی با بیان اینکه در این مرام ۵۰۰ رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس حضور دارند، افزود: در متن جامعه ما دفاع مقدس نهادینه شده است و سند افتخار و تجلی توانمندی‌ها و اقتدار عمومی امت اسلام و به خصوص ملت ایران ماست.

مدیرکل اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه دشمنان طاقت دیدن انقلاب و نظام اسلامی در ایران را نداشتند، ادامه داد: خوشبختانه امروز انقلاب و جبهه مقاومت در تمامی نقاط جهان گسترده و فرهنگ مقاومت و جهاد در بشر نهادینه شده است.

وی تأکید کرد: تمام این افتخارات و موهبت‌ها از برکات ایثار جامعه فرهیخته پیشکسوتان دفاع مقدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!