دلسوزان نظام در جهاد تبیین نقش آفرینی جدی‌تری داشته باشند


دلسوزان نظام در جهاد تبیین نقش آفرینی جدی‌تری داشته باشند

قزوین- استاندار قزوین گفت: دلسوزان نظام در جهاد تبیین نقش آفرینی جدی‌تری داشته باشند و در روشنگری شرایط برای نسل جدید نقش آفزینی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: تاریخ به ما نشان می‌دهد فلسفه خلقت انسان این است که همواره در مسیر محک‌های جدی باشد و از این مسیرها با سربلندی بیرون بیاید.

استاندار قزوین ادامه داد: وجود سختی‌ها و دشواری‌های مختلف در مسیر امری طبیعی است و انسان همواره در این راه مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و بر این اساس هر روز و هر هفته دفاع مقدس است و اگر در جبهه حق قرار گرفته باشیم در این مسیر سعادتمند خواهیم شد.

این مسئول عنوان کرد: زمانه هر روز آبستن حوادث است و در میانه اتفاقات اگر وظیفه خود را در تبیین، حمایت از حق و تداوم داشتن تشخیص حق انجام دهیم قطعاً در مسیر درست قرار گرفته‌ایم.

اعلایی با بیان اینکه در تمام زندگی خود و شرایط پیش روی خود می‌توان ایثارگری داشت مطرح کرد: شرایط فعلی جامعه شرایط فتنه انگیزی است و دشمنان تلاش می‌کنند کشور را در فتنه‌ها و چالش‌های مسائل غیر اولویت غرق کنند لذا نباید اجازه دهیم دشمن این مرز و خاک بتواند از نقطه ضعف ما به نفع خود بهره ببرد.

وی افزود: باید دلسوزان، مطلعین و کسانی که در زمان‌ها و حوادث مختلف توفیق نقش آفرینی داشته‌اند نسبت به جهاد تبیین و روشنگری شرایط برای نسل جدید نقش آفرینی جدی‌تری داشته باشند و آنها را در موضع تصمیم درست قرار دهند که اگر این اتفاق رقم نخورد به طور قطع با مشکلات متعددی رو به رو می‌شویم.

استاندار قزوین در خاتمه یادآور شد: هنوز دفاع مقدس تمام نشده است و همین روزها جزو سابقه ایثارگری ملت ایران گذاشته می‌شود لذا باید با هوشیاری مسیر خود را از دشمنان جدا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستو صالحی: امیر تتلو را یک بار در تهران دیدم/ در ترکیه فحشم داد