350 دستگاه اتوبوس درون شهری در اصفهان بهره برداری شد


350 دستگاه اتوبوس درون شهری در اصفهان بهره برداری شد

اصفهان - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از بهره‌برداری ۳۵۰ دستگاه اتوبوس درون شهری خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس روحانی ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری از ناوگان جدید اتوبوسرانی و آغاز به کار ستاد مهر شهر اصفهان اظهار داشت: امروز ۵۳ دستگاه اتوبوس کوچک ۸.۵ متری، ۵۶ دستگاه اتوبوس جدید و ۲۴۰ دستگاه اتوبوس بازسازی و آماده سازی شده وارد شبکه حمل و نقل مسافر اصفهان شد.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های آماده سازی شده از حدود چهار سال گذشته به دلایل مختلف زمین گیر شده بود که به همت شرکت واحد اتوبوسرانی به ویژه کارکنان معاونت فنی برای استفاده شهروندان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان افزود: ۱۲ دستگاه از اتوبوس‌های جدید از شرکت اسکانیا و مابقی از شرکت ایران خودرودیزل است که اتوبوس‌های شرکت اسکانیا از مجموع ۷۳ دستگاهی است که با کمک دولت خریداری شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان برای بهره‌برداری از این اتوبوس‌ها در مجموع معادل ۴۹۰ میلیارد تومان هزینه کرده، اضافه کرد: گام سوم افتتاح پروژه‌های شهری در اصفهان با شعار "به احترام مردم اصفهان" انجام شده است.

روحانی افزود: تعداد ناوگان اتوبوسرانی این کلان‌شهر در آستانه مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید با افزایش ۲ برابری، به حدود ۹۰۰ دستگاه رسیده و در زمان پیک تردد دانش‌آموزان در شهر که همزمان با آغاز و پایان ساعت فعالیت مدارس است، سرویس‌دهی خاصی به آنها انجام خواهد شد

به گزارش مهر، در حاشیه مراسم بهره‌بهرداری از ناوگان جدید اتوبوسرانی شهر زنگ شکوفه‌ها ویژه دانش آموزان بدو ورود و پیش دبستانی‌ها توسط شهردار اصفهان در مدرسه شهید بدیهی نواخته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)