10 میلیارد ریال صرف بهسازی مرز دوغارون شد


10 میلیارد ریال صرف بهسازی مرز دوغارون شد

تایباد ـ فرماندار تایباد از هزینه ۱۰ میلیارد ریالی بهسازی مرز دوغارون خبر داد و گفت: این اقدام به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران پیاده امام رضا(ع) صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دونده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از هزینه ۱۰ میلیارد ریال در پایانه مرزی دوغارون جهت بهسازی و فضاسازی مسیر زائران پیاده افغانستانی خبر داد و اظهار کرد: این اعتبار برای بهسازی، فضاسازی و اقدامات زیرساختی در محوطه و محل سالن مسافری پایانه مرزی دوغارون و به منظور استقبال از زائران افغانستانی صرف شده است.

وی افزود: از جمله اقدامات زیرساختی که در این طرح صورت گرفت می‌توان به عملیات فنس‌کشی، نصب سایبان در محل ورود، بازسازی سالن مسافری، تفکیک مسیر مسافران و کامیون‌ها، تهیه پنج دستگاه آبسردکن، بازسازی سرویس‌های بهداشتی، تأمین روشنایی و نصب تابلو و پرچم‌های سوگواری اشاره کرد.

فرماندار تایباد بیان کرد: از تاریخ ۲۲ شهریورماه تاکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ زائر افغانستانی برای تشرف به عتبات عالیات کشور عراق، از طریق گذرگاه بین المللی دوغارون وارد جمهوری اسلامی ایران شدند و مورد پذیرایی قرار گرفتند.

دونده اظهار کرد: زائران ورودی به مرز دوغارون در سالن «حسینیه شهید سلیمانی» به مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر مربع از خدمات مختلف رفاهی و پذیرایی بهره‌مند می‌شوند که این خدمات توسط نهادهای شهرستانی و مردمی ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: روزانه ۵۰ دستگاه اتوبوس در محل حسینیه شهید سلیمانی مستقر می‌شود تا کار جابجایی زوار به مشهد و مرزهای غربی را انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی