کهگیلویه و بویراحمد استان نخست به لحاظ حضور در دفاع مقدس است


کهگیلویه و بویراحمد استان نخست به لحاظ حضور در دفاع مقدس است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به جمعیت، استان کهگیلویه و بویراحمد استان نخست به لحاظ حضور در دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان دروان دفاع مقدس استان افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس، دوران، از خود گذشتی ها، ایثار، فداکاری، میهن پرستی، نوع دوستی و سرشار از یک فرهنگ غنی است.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی جهانی و کم نظیر است که پرورش یافته ارزش‌های والای این دوران بود، گفت: حاج قاسم سلیمانی الگوی جهانی و خروجی دوران دفاع مقدس است، دفاعی که با ارزش‌های والای الهی و انسانی توأم است و این شهید والامقام، در دوران دفاع مقدس و سال‌ها پس از آن میدان عمل و مبارزه را ترک نکرد.

استاندار افزود: خداوند پاداش عظیمی را برای مجاهدان در راه خدا در نظر گرفته و در دفاع مقدس بسیاری به درجه رفیع شهادت نائل شده و بسیاری جانباز شدند و اینها امروز منتظر شهادت هستند.

وی تصریح کرد: نیروهای انتظامی ما برای دفاع از سرزمین ما به طور مرتب در مرزها شهید می‌دهند و در خط مقدم دفاع ایستاده اند و از خودگذشتگی هایشان نباید نادیده گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی