دستگیری 30 سارق درعملیات پلیس اصفهان


دستگیری 30 سارق درعملیات پلیس اصفهان

اصفهان - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳۰ سارق و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جواد افشاری اظهار داشت: به منظور پیشگیری از جرایم و ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان و به منظور ارتقا سطح امنیت عمومی درنقاط جرم خیز، آلوده و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم، طرح شناسایی و دستگیری سارقان در سطح کلانشهر اصفهان به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح که با بکارگیری حداکثر ظرفیت نیروهای کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان و با هماهنگی با مرجع قضائی صورت گرفت مأموران موفق به دستگیری تعداد ۳۰ نفر سارق و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند از این رو از شهروندان می‌خواهیم ضمن رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت، درصورت مشاهده هرگونه موارد و افراد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برخوردهای نامناسب ماموران شهرداری با مردم جای تاسف دارد