ما از سرزمین، کشور و انقلابمان در جنگ تحمیلی جانانه دفاع کردیم


ما از سرزمین، کشور و انقلابمان در جنگ تحمیلی جانانه دفاع کردیم

یاسوج- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جنگ ما برای مکتب، دین و ناموس مان دفاع کردیم و متجاوز نبودیم بلکه از سرزمین، کشور و انقلابمان دفاع جانانه کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خرم دل بعدازظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان افزود: دشمن بداند که امروز قدرتمندتر از گذشته پای ارزش‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایستاده و جانفشانی خواهیم کرد.

وی بیان داشت: دشمنان طی چند دهه از عمر انقلاب و نظام اسلامی با سناریوسازی دنبال تضعیف ارکان جمهوری اسلامی بوده اند و هیچگاه هم موفق نشده و نخواهند شد.

خرم دل با بیان اینکه به همت از خودگذشتگی ها و ایثارگری‌های رزمندگان دیروزی دوران دفاع مقدس و پیشکسوتان امروزی و همراهی ملت، ایران اسلامی قدرتمند شکل گرفته است، گفت: کشور ما در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان خارجی و داخلی آسیب ناپذیر است و به پاس این همه رشادت‌های دلسوزان بوده که دشمن در توطئه‌های مختلف خود از ابتدای انقلاب تاکنون نتوانسته خللی بر نظام اسلامی وارد کند و همواره شکست را متحمل شده است.

وی افزود: وزارت اطلاعات، سپاه و بسیج، ارتش و نیروی انتظامی به عنوان ارکان قدرت نظام جمهوری اسلامی بوده و از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دشمنان همواره به دنبال تخریب سپاه و دیگر ارکان قدرت بوده اند ولی هیچگاه موفق نبوده اند.

خرم دل افزود: هدف از جنگ در دفاع هشت ساله مقدس برای صیانت از ارزش‌های الهی و دینی بود اما جنگ‌های دیگر در نقاط دیگر دنیا عمدتاً برای ارضای خواسته‌ها و قدرت طلبی‌ها بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان