دشمن تنها زبان قدرت را می فهمد


دشمن تنها زبان قدرت را می فهمد

بیرجند _نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن تنها زبان قدرت را می فهمد و براساس ایات قرآن آنجایی که افراد تخلف کنند و بخواهند اوضاع را به هم بریزند، اعمال قدرت کارساز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی صبح پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در بیرجند بیان کرد: بشر باید در مسیر تکامل به سرمنزل مقصود برسد و همه انبیای الهی هم با برهان، منطق، علم و قانون برای هدایت بشر مبعوث شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: یکی از موانعی که امروز در مسیر بشر قرار دارد، اروپا است که از حدود ۴۰۰ سال قبل در قالب استعمار وارد نقاط مختلف جهان شدند و جنایات بسیاری را انجام دادند.

عبادی تصریح کرد: آنها در آمریکا حدود ۶۰ میلیون از بومیان را کشتند و به تعبیر خودشان تا کنون از همه گزینه‌های خود در این خصوص استفاده کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در ماجرای ایجاد قحطی در ایران حدود شش میلیون نفر کشته شدند و آنها در جنگ جهانی اول و دوم هم تعداد بسیار زیادی را کشتند.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به دروغ «هولوکاست» بیان کرد: امروز هم که ما مشکلاتی داریم از دست تفکر غربی هاست که متأسفانه آدم‌های مزدور آگاهانه و یا ناآگاه همواره چوبی لای چرخ رشد و پیشرفت کشور می‌شوند و در هر شرایطی یک بهانه در می‌آورند که مسائل اصلی فراموش شود و پارازیت‌ها مسائل اصلی را بگیرد.

وی عنوان کرد: دشمن تنها زبان قدرت را می فهمد که بر اساس آیات قرآن، آنجایی که افراد تخلف کنند و بخواهند اوضاع را به هم بریزند، اعمال قدرت کارساز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت افغانی افغانستان به تومان، امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403