دشمن و آشوب گران اصل نظام را در تحرکات اخیر نشانه گرفته اند


دشمن و آشوب گران اصل نظام را در تحرکات اخیر نشانه گرفته اند

زنجان-امام جمعه شهر آببربا بیان اینکه پرونده مرحومه«مهسا امینی»بهانه اغتشاشات بوده و اصل نظام در این تحرکات نشانه گرفته شده است،گفت: مردم بابصیرت جواب دندان شکن به فتنه آشوبگران خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن محکوم کردن هر گونه اهانت به مقدسات، قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط تعدادی از آشوبگران و اغتشاشگران در روزهای اخیر؛ گفت: دشمنان خارجی و داخلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه به دنبال بهانه‌ای برای آسیب به نظام هستند که اینبار نیز با درگذشت یک دخترخانم جوان و به بهانه حمایت از او با ایجاد فتنه و آشوب اصل نظام‌را نشانه گرفته اند.

وی اظهار داشت: تاریخ جمهوری اسلامی ایران همیشه با فتنه و آشوب دشمنان و فتنه گران خارجی و داخلی همراه بوده و اینبار نیز مردم با بصیرت جمهوری اسلامی ایران به فتنه و نقشه شوم دشمنان اسلام و نظام جواب دندان شکن خواهند داد.

خطیب نماز جمعه شهرستان طارم ضمن اشاره به عصبانیت دشمنان جمهوری اسلامی ایران به علت پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی و افزایش توان و قدرت نظامی آن؛ تصریح کرد: دشمنان نظام و اسلام اخیراً به خاطر همایش بزرگ اربعین حسینی و راهپیمایی میلیونی شیعیان و مسلمانان، فراگیر شدن سرود سلام فرمانده در نقاط مختلف دنیا، صادرات پهپادهای نظامی ایران به روسیه، عضویت دائمی و رسمی ایران در سازمان شانگهای به عنوان سازمانی متشکل از نیمی از جمعیت و یک سوم اقتصاد دنیا احیاس خطر کرده و بیش از پیش نقش آفرینی ایران در منطقه و حتی دنیا را لمس می‌کنند که همین موضوع موجب شد تا از قبل به دنبال توطئه‌ای جدید بر علیه نظام باشند.

منصوری عنوان کرد: هر گونه تخریب و آسیب به اموال عمومی، بیت المال و حتی اموال شخصی از طرف اجیرشدگان این توطئه‌ها قابل بخشش نیست که الحمدالله توسط نیروهای نظامی و انتظامی، سربازان گمنان امام زمان (عج) و نیروهای امنیتی لیدرهای این آشوب‌ها در حال شناسایی است و دستگیر خواهند شد که از قوه قضائیه تقاضا داریم برخورد جدی و قاطع با آنان داشته باشد.

امام جمعه شهر آببر مرکز شهرستان طارم با اشاره به حضور رئیس جمهور ایران اسلامی در سازمان ملل اظهار داشت: سخنرانی رئیس جمهور و بالاترین تصویر سردار رشید اسلام؛ شهید قاسم سلیمانی موجب عصبانیت دشمنان شده چرا که آنها می‌خواستند عکس سردار دل‌ها را در ایران پایین بکشند اما با حضور رئیس جمهور در سازمان ملل نه تنها عکس شهید سلیمانی در دنیا بالا رفت بلکه از طرف رئیس جمهوری پیگیری آمران و عاملان ترور این سردار رشید اسلام نیز مطالبه شد.

منصوری ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های درگذشتگان اتفاقات اخیر که بی گناه جان خود را از دست داده اند تشریح کرد: حادثه درگذشت خانم مهسا امینی برای دشمنان یک طعمه بود که متأسفانه عده‌ای خودی، کارشناسان کارشناس نما، بازیگران، ورزشکاران و سلبریتی ها که به نوعی در همین نظام پرورش یافته و چهره ملی و بین المللی شده اند با دشمنان هم صدا شده و به نوعی صدای آنان شده اند.

امام جمعه شهر آببر اظهار داشت: مردم با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود نشان خواهند داد که همیشه حامی نظام و اسلام هستند و شاخ همه دشمنان ودوستان دشمنان در داخل کشور را خواهند شکست و از پروژه‌ها و توطئه‌ای شیطانی دشمن جلوگیری خواهند کرد.

منصوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس هر روز به اندازه عاشورای حسینی شهید داده اند و نخواهیم گذاشت خون این ۲۲۰ هزار شهید گلگون کفن پایمال شود.

خطیب جمعه طارم ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی زیارت زائران حسینی؛ همایش اربعین حسینی را خاری در چشم دشمنان اسلام دانست و افزود: استقبال خانواده‌ها و ملت ایران اسلامی از زائران حسینی نشان معنویت خواهی و دینداری در عموم جامعه است و همچنین پذیرایی برادران مؤمن عراقی نیز با ۵۰۰ میلیون وعده غذایی در یک دوره کوتاه با وجود مشکلات اقتصادی کشورشان نشان از مکتب انسان سازی اربعین حسینی است.

امام جمعه شهر آببر مرکز شهرستان طارمضمن اشاره به شلوغ بودن تردد در شهرستان طارم به دلیل فصل برداشت زیتون اظهار داشت: با توجه به نارضایتی مسافران، همسایگان و مردم شهرستان از مغازه داران و مردم عزیز تقاضا داریم تا با قرار دادن مخازن مخصوص زیتون، نمک ویا نخاله‌های ساختمانی در جلوی درب مغازه‌ها و منازل سد معبر ایجاد نکنند.

منصوری ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از مردم خواست تا مساجد و حسینیه‌ها را برای اعلام عزا و عزاداری آماده کنند.

خطیب جمعه طارم ضمن اشاره به فرا رسیدن روز وقف گفت: وقف یک راهبرد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه است که واقفان عزیز با وقف اموال خود به عنوان یک صدقه جاری همیشه در تاریخ زنده خواهند ماند.

مردم ولایمتدار شهرستان طارم در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی برگزار کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان