تخریب اموال عمومی نماد توطئه است/ ملت هرگز از انقلاب دور نمی شود


تخریب اموال عمومی  نماد توطئه است/ ملت هرگز از انقلاب دور نمی شود

گرگان- امام جمعه گرگان با اشاره به وقایع روزهای اخیر کشور گفت: آتش زدن اموال دولتی و خصوصی و تخریب ابنیه، نماد توطئه است و ضرورت دارد جوانان از ورود به چنین عمومی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: همه آحاد جامعه و حتی رئیس جمهور از حادثه‌ای که برای مهسا امینی اتفاق افتاد، آزرده خاطر شده‌اند و خواهان پیگیری این حادثه هستند.

وی گفت: شفاف شدن دقیق و روشن این حادثه به عنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار نهادهای متولی است و در این راه عده‌ای از مردم آزردگی خود را به نمایش گذاشتند.

نورمفیدی گفت: متاسفانه با شانتاژهای انجام شده عده‌ای با اهداف خاص اقدام به آتش زدن اموال عمومی و دولتی و تعدی به ماموران انتظامی شدند که این حرکات دیگر یک اعتراض نیست، بلکه مصداق توطئه محسوب می‌شود.

امام جمعه گرگان افزود: ملت ایران با نثار حدود ۲۵۰ هزار شهید در راه صیانت از انقلاب اجازه نمی‌دهند بیگانگان و ایادی آنها به انقلاب و کشور ضربه بزنند.

وی ادامه داد: وقایع اخیر ثابت کرد که حکایت‌های پشت پرده بسیاری شکل گرفته تا به مملکت و انقلاب آسیب وارد کنند.

امام جمعه گرگان به سفر هفته گذشته آیت الله رئیسی به سازمان ملل اشاره کرد و گفت: شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی مناسب برای طرح مسائل ایران و اهداف انقلاب در یک مجموعه جهانی است و به طور شفاف و پوست کنده به گوش جهانیان رسانده می‌شود.

نورمفیدی بیان کرد: حضور در سازمان ملل فرصتی برای مخابره مستقیم اهداف انقلاب و دیدار با سران کشورهای مختلف جهان است تا دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران بدون واسطه مطرح شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها