رد معاندان در خط دهی به آشوبگران در مازندران مشهود است


رد معاندان در خط دهی به آشوبگران در مازندران مشهود است

ساری_ معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران رد برخی معاندان مشهور را در خط دهی به آشوبگران در استان مشهود دانست‌.

روح الله سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی چندروز گذشته شاهد آن هستیم که از احساسات پاک جوانان سو استفاده می‌شود، افزود: برخی از معاندان مشهور در خط دهی به آشوبگران در استان نقش داشتند.

روح الله سلگی با اشاره به حجم خسارت‌های ناشی از آشوب‌های اخیر اظهار داشت: حجم خسارت‌ها نشان دهنده آن است که رد پای سرویس‌ها و جاسوس‌های غربی در آن دیده می‌شود و نشان می‌دهد که یک سناریو برای ایجاد ناامنی بین مردم است.

وی با اظهار اینکه اغتشاشگران به ۵۶ مکان دولتی و شخصی را تخریب کردند و آتش کشیدند، افزود: بخشی از آنها اموال دولتی و بخشی نیز اماکن شخصی بود.

سلگی با عنوان اینکه ۲۷ مورد خودرو شخصی طی روزهای اخیر به آتش کشیده شد، گفت: بخشی از آن خودرو دولتی و برخی خودرو مردم بود و ۸۰ نفر از نیروهای پلس و حافظان امنیت مردم مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اظهار اینکه آشوبگران دنبال کشته سازی هستند تا احساسات مردم و جوانان را تحریک کنند، ادامه داد: ردپای برخی از معاندان مشهود در ماجراهای اخیر و در استان مازندران مشهود است و ارتباط برخی از دستگیرشدگان در مازندران با معاندان مشهور واضح است.

سلگی افزود: مسیح علینژاد از جمله معاندانی است که ارتباط برخی از دستگیرشدگان با وی مشهور است و به آنها خط دهی می‌کرد و این فرد کسی است که در یک فقره ۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا برای تخریب نظام جمهوری اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم ایران قرارداد دارد.

وی به مردم و جوانان توصیه کرد که آگاه و هوشیار باشند زیرا معاندان دلسوز ملت ایران نیستند و نان در خون ملت ایران می‌زنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قهرمان ایرانی پارالمپیک درگذشت