تحقق اعجاز اربعین و سیر موفقیت‌ها مهم ترین عوامل عصبانیت دشمن است


تحقق اعجاز اربعین و سیر موفقیت‌ها مهم ترین عوامل عصبانیت دشمن است

گرگان- معاون اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تحقق اعجاز اربعین، سیر مقتدرانه موفقیت‌ها،حرکت تمدنی انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، مهم‌ترین عوامل عصبانیت دشمن است.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تحقق اعجاز اربعین، سیر مقتدرانه موفقیت‌ها و حرکت تمدنی انقلاب اسلامی، تلاش برای مقابله با تحریم‌ها و بسط فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، مهم‌ترین عامل عصبانیت دشمن است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: لذا دشمن خبیث و جریان نفاق و فتنه گر و نجس سیاسی و برخی سلبریتی ها و جرثومه‌های فاسد با سوءاستفاده از اتفاق اخیر و سکوت برخی خواص بی بصیرت در یک برنامه از پیش طراحی شده با اجیرکردن شماری افراد هنجارشکن و عناصر خود فروخته با اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت به ناموس مردم و ارزش‌ها و تعرض به اموال عمومی و مقابله با نیروهای امنیتی، دل مردم انقلابی را به درد آوردند.

وی اضافه کرد: مردم استان در محکومیت این حرکات مذبوحانه به فضل الهی در قالب راهپیمایی منسجم و باشکوه در طول این هفته به میدان می آیند.

دیلمی گفت: مردم بصیر و انقلابی استان با شرکت پرشور، مقتدرانه و دشمن شکن خود در این راهپیمایی‌ها بار دیگر، بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان به منصه ظهور خواهند رسانید.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: با حمایت مردم و ورود دستگاه‌های امنیتی و قضائی، برخورد قاطع با این تفاله‌های مزدور سیاسی و اجیر شده منافقین که خود بزرگترین جنایتکاران علیه آزادی‌های مدنی و حقوق بانوان به شمار می آیند، قطعی و سخت و مقتدرانه خواهد بود و بزودی ابعاد آن بر همگان روشن خواهد شد.

وی تأکید کرد: نکته مهم، هوشیاری و رصد تحرکات دشمن به ویژه در حوزه رسانه‌ای است که از همه مردم به ویژه جوانان، تقاضا می‌شود که مراقبت فتنه انگیزی های دشمن باشند.

دیلمی تصریح کرد: صیانت از حریم ارزش‌ها و اسلام ناب و خون مطهر شهدا، یک تکلیف همگانی است و ایادی مزدور منافق بدانند که با آتش زدن چند سطل آشغال نمی‌توانند اروپا را در زمستان تاریک پیش رو گرم کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟