تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در لرستان


تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در لرستان

خرم‌آباد- دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش شاهون‌وند امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در این راستا باید خانواده‌ها پیشگیری، نظارت و کنترل کنند و ناظر اقدامات فرزندان خود باشند تا خدایی ناکرده مرتکب جرایمی نشوند، چرا که در صورت ارتکاب جرایم، قطعاً سیستم قضائی در چارچوب قانون، برخوردهای مقتضی را به عمل خواهد آورد.

وی عنوان کرد: افرادی که لیدر و سردسته در اغتشاشات هستند، مدیران اصلی که به هر نحوی مردم را تحریک، تشویق و ترغیب به اقدامات خلاف قانون می‌کنند و به خصوص کسانی که هدفشان انجام اقداماتی خلاف امنیت ملی و زیر سوال بردن ثبات حاکمیت نظام است، باید به قید فوریت شناسایی و دستگیری شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان بیان داشت: سیستم قضائی هم برخورد بسیار قاطعانه ای را با هر کسی که مرتکب چنین جرایمی می‌شود و امنیت و آسایش مردم و رفاه عمومی را خدشه دار می‌کنند، نقض حقوق شهروندی را انجام می‌دهند، برخورد خواهد کرد.

شاهون وند تاکید کرد: در این راستا نیز شعب ویژه ای را در هر شهرستان، در دادسراها، دادگاه‌های کیفری دو و دادگاه‌های تجدید نظر صرفاً برای رسیدگی به پرونده‌ها به صورت فوق العاده و برخورد قانونی و قاطعانه با افراد متخلف در نظر گرفته‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی