برخورد با اغتشاش‌گران خواسته مردم ایران اسلامی است


برخورد با اغتشاش‌گران خواسته مردم ایران اسلامی است

دامغان- مسئول کانون بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه دامغان گفت: برخورد با اغتشاش‌گران یکی از مهمترین مطالبات و خواسته‌های مردم است.

سید محمد رضا حسینی ضمن محکومیت آشوب‌های اخیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خواست همه ملت ایران این است که با اراذل و اوباش که مسببان وضع موجود هستند برخورد قاطع شود که هتک حرمت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن مدافعان امنیت و ناامن کردن کشور و آب به آسیاب ریختن دشمنان جرم اصلی اراذل و اوباشگران است.

وی اضافه کرد: دشمن همیشه تلاش دارد تا بین مردم و ولایت فقیه فاصله ایجاد کند و مقاومت مردم را در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های خود بشکند.

مسئول کانون بسیج پیشکسوتان سپاه دامغان با بیان اینکه به وجود آوردن جو نا امنی از سوی اغتشاشگران و حامیان آنان محکوم است افزود: هرگونه اقدامات آشوبگرانه که منجر به خسارت به بیت‌المال، تشویش اذهان عمومی و مجروح کردن و جان باختگان تعدادی از مردم بی گناه می‌شود محکوم است چون دشمن به دنبال یک اتفاق کوچک بوده تا بتوانند با سو استفاده از آن و ایجاد اغتشاش به اهداف پلید و شوم خود برسد.

حسینی گفت: دشمنان ملت ایران بدانند ملت ایران همانند ۴۰ سال گذشته پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و با هرگونه حرکت‌های ضد انقلابی، ضد دینی، ضد قانونی و اسلامی برخورد کرده و اجازه نمی‌دهند و به صورت مقطعی دشمن از آب گل آلودی که خود درست کرده به اهدافش برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز