استاندارآذربایجان غربی و امام جمعه شهادت شهیدفاطمیه راتسلیت گفتند


استاندارآذربایجان غربی و امام جمعه شهادت شهیدفاطمیه راتسلیت گفتند

ارومیه – استاندار آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پیام های جداگانه ای شهادت شهید بسجی سیدعباس فاطمیه در ارومیه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه با صدور پیامی شهادت بسیجی شهید عباس فاطمیه را به دست عناصر اغتشاشگر و ضدانقلاب را تسلیت گفتند.

در متن پیام استاندار آذربایجان غربی آمده است، حضور غیرتمندانه شهید فاطمیه در صحنه دفاع از امنیت نماد زمان‌شناسی، ولایت‌مداری و میهن‌دوستی این شهید بوده و امنیت ایران اسلامی و ملت شریف ایران، مرهون مجاهدت و خون هزاران شهید همچون فاطمیه است.

به طور قطع دشمنان ایران اسلامی با چنین اقدامات تروریستی به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت چرا که امت رسول الله با توکل بر خدا و در سایه تلاش و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در راه دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

از صمیم قلب قدر این امنیت و همه مدافعان و مجاهدان این عرصه را می‌دانیم و شهادت مظلومانه بسیجی دلاور عباس فاطمیه، را به خانواده محترم شهید و مردم ولایتمدار آذربایجان غربی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

در متن پیام تسلیت امام جمعه ارومیه نیز آمده است، خوشا بحال تمامی شهدا علی الخصوص، بسیجی سرافراز شهید سید عباس فاطمیه که در راه دفاع از اسلام و قرآن جان خود را تقدیم کرد. خبر شهادت ایشان دل‌های آکنده از حزن و شور انقلابی ما را داغدار کرد و اینجانب به حال این شهید بزرگوار غبطه می خورم.

دشمنان اسلام و نظام مقدس اسلامی بدانند که توهم‌های خام خود را به گور خواهند برد و خون پاک شهدا، آنها را رسوا و رسوا تر خواهد کرد.

این انقلاب و نظام به برکت خون شهدا، سربلند و سرافراز در مقابل استکبار جهانی و دشمنان قد برافراشته است و همه ما مدیون شهدا هستیم.

شهادت مجاهدِ مدافع امنیت سیجی سرافراز شهید سید عباس فاطمیه را خدمت مردم شهید پرور ارومیه، مجاهدین امنیت، بسیجیان جان بر کف و مخصوصاً محضر خانواده این شهید سعید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سبحان 5 ساله هشت روز قبل از یسنا ناپدید شد! + فیلم جستجو در رودخانه خرسان