اصل نظام مورد هدف دشمنان/ حجاب بهانه است


اصل نظام مورد هدف دشمنان/ حجاب بهانه است

شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کسانی که کف خیابان پرچم کشور را آتش می زنند، اصل نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند، گفت: حجاب بهانه‌ای برای این افراد است.

حجت‌الاسلام عباس عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مسئله کسانی که در خیابان آمبولانس را به آتش می‌کشند، اصل و اساس هویت انقلابی و دینی ایران اسلامی است، بیان داشت: قرائن و شواهد نشان می‌دهد که کسی با مهسا امینی و حجاب کاری ندارد.

وی افزود: وقتی پرچم کشور آتش زده می‌شود و شعار هنجار شکنانه نسبت به اصل دین و هتک حرمت نمادها و شخصیت‌های انقلابی و اسلامی صورت می‌گیرد، مشخص است که هیاهوی بر پا شده، اصل نظام را هدف قرار داده و ضد نظام از این درگیری‌های خیابانی هدف خاصی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اتفاقاتی که کف خیابان‌ها صورت گرفته نشان می‌دهد که کار مزدوران آموزش دیده منافقان و ضد انقلاب رهبری می‌کنند زیرا آمبولانس آتش زدن، میل پرچم ساقط کردن آتش درست کردن و … کار آدم‌های آموزش دیده در جنگ‌های خیابانی است، گفت: پر واضح است کسانی که کف خیابان مشغول به ضرر زدن به اموال عمومی و اموال مردم، سلب آرامش از مردم و کسبه هستند، مسئله‌شان براندازی نظام است.

عبدالهی با بیان اینکه اغتشاش گران با اصل نظام و دین مشکل دارند و نه مرحومه مهسا امینی و حتی مسئله حجاب، تاکید کرد: مردم با بصیرتی که نشان دادند، به سرعت حساب خود را از این افراد جدا کرده و در برابر اغتشاش گران ایستادند و این اغتشاشات هم با نقش آفرینی مردم، به زودی جمع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مباحثاتی درباره حجاب در فضای مجازی به لحاظ قانون و شرع مطرح است که در این حوزه نیز، ما قائل به آزاد اندیشی هستیم چرا که سخن اسلام منطق و مبنا دارد و قوانین هم بر اساس همین منطق‌ها تدوین شده است، بیان کرد: ایرادی ندارد که گفتگویی بین مخالفان حجاب و متخصصان و مسئولان نظام اسلامی صورت گیرد و ما در این حوزه آماده هستیم که کرسی آزاد اندیشی را برپا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کرسی آزاد اندیشی نه تنها مشکلی ندارد بلکه مورد توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد، ابراز داشت: درباره اتفاقی است که در پلیس امنیت اخلاقی برای مرحومه امینی رخ داده نیز باید تاکید کرد که اصل عملکرد پلیس امنیت اخلاقی و بودن یا نبودن و ارزیابی عملکرد آن، مقوله‌ای جدا است و می‌توان درباره آن گفتگو کرد البته گفتگویی که منجر به تضعیف اصل نیروی انتظامی نشود.

عبدالهی با بیان اینکه پلیس امنیت اخلاقی در دولت اصطلاحات در شورای انقلاب فرهنگی مصوب شد و کسانی مانند مطهری، خاتمی و… که در آتش دشمنان می دمند، خودشان مدافع این طرح بودند، گفت: علی رغم تمام این موضوعات بازهم قائل هستیم که می‌توان درباره این موضوعات گفتگو کرد.

وی درباره اتفاقی که برای مهسا امینی رخ داده است، گفت: باید منتظر ماند تا تحقیقات قضائی و پزشکی نهایی شود و آن زمان هر کس تخطی کرده حتماً باید محکوم شود و اگر خطایی رخ نداده باید مشخص شود و کسانی که تهمت می‌زنند باید به جزایشان برسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی