اغتشاشگران ارزش‌های انقلاب را هدف قرار دادند/ دشمن به دنبال تفرقه


اغتشاشگران ارزش‌های انقلاب را هدف قرار دادند/ دشمن به دنبال تفرقه

گرمسار- استاندار سمنان با بیان اینکه اغتشاشگران ارزش‌های انقلاب را هدف قرارداده‌اند، گفت: حضور نیروهای ارزشی، مانع از تحقق اهداف دشمنان در ایجاد تفرقه بین مردم می‌شود.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن عرض تسلیت شهادت محمدحسین سروری راد به دست اغتشاشگران در گرمسار و همچنین رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: حضور گسترده مردم ولایت‌مدار در مراسم تشییع پیکر شهید محمدحسین سروری راد، نشان از عاقبت‌به‌خیری این شهید والامقام است.

وی بابیان اینکه امروز باید قدردان جوانان انقلابی و متدین باشیم، تصریح کرد: تعداد اغتشاشگران و بدخواهان این نظام مقدس بسیار اندک است این افراد امنیت و ارزش‌های انقلابی و اسلامی این ملت را هدف قراردادند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه حضور نیروهای ارزشی و جهادگران درصحنه اقدامات هنجار شکنانه و توطئه‌های دشمنان این نظام را به‌سرعت خنثی می‌کند، افزود: مردم استان یک‌بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب بیعت کردند و به ارزش‌های این انقلاب در هفته دفاع مقدس لبیک گفتند.

هاشمی خاطرنشان کرد: مردم انقلاب اسلامی ایران را دوست دارند چراکه صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند و با حضور خود یک‌بار دیگر انقلاب اسلامی ایران را در مقابل فتنه و تفرقه‌افکنی از سوی دشمنان بیمه کردند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن درباره دختر ؛ جملات کوتاه و طولانی در مورد دختر قوی و دختر بودن