مرغ منجمد در کرمانشاه با قیمت 48 هزار تومان عرضه می‌شود


مرغ منجمد در کرمانشاه با قیمت 48 هزار تومان عرضه می‌شود

کرمانشاه- مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه گفت: مرغ منجمد در کرمانشاه با قیمت ۴۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

منصور کاکایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نظارت‌ها بر بازار فروش کالاهای اساسی، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح‌های نظارتی بر بازار کالاهای مورد نیاز مردم کنترل قیمت و جلوگیری از مشکلات احتمالی در خصوص کالاهای پرمصرف در استان کرمانشاه است.

وی افزود: نظارت بر بازار اقلام اساسی کشاورزی و غیرکشاورزی شامل برنج، روغن، مرغ و… از ایام اربعین زیر نظر قرار گرفته و با وجود برپایی موکب‌ها اما کمبود خاصی در بازار مشاهده نمی‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان قیمت مصوب مرغ منجمد در فروشگاه‌های استان کرمانشاه، تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد برای مصرف کنندگان هر کیلو ۴۸ هزار تومان در نظر گرفته شده که می‌توانند از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه کننده گوشت، مرغ و ماهی تهیه کنند.

کاکایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به میزان کافی و لازم مرغ گرم در استان کرمانشاه برای رفع نیاز روزانه مردم تولید می‌شود و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

وی به نوسان قیمت‌ها طی ماه‌های گذشته در بازار مرغ و گوشت اشاره و تاکید کرد: این نوسان‌ها با برنامه‌ریزی‌های مناسب مهار و بر طرف شده و در صورت بروز هرگونه تخلف و گرانفروشی در بازار فروش گوشت، مرغ و سایر اقلام اساسی مورد نیاز مردم به طور جدی برخورد خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری