شیائومی سی وی 2 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دوگانه و اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما به بازار آمد


شیائومی سی وی 2 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دوگانه و اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما به بازار آمد

شیائومی سی وی 2 با ناچ مشابه آیفون 14 پرو معرفی شد. گوشی Xiaomi Civi 2 از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دوگانه و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد.پس از انتشار چند تصویر تبلیغاتی در روزهای اخیر، شیائومی بالاخره از گوشی سی وی 2 در چین رونمایی کرد....

شیائومی سی وی 2 با ناچ مشابه آیفون 14 پرو معرفی شد. گوشی Xiaomi Civi 2 از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دوگانه و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد.

پس از انتشار چند تصویر تبلیغاتی در روزهای اخیر، شیائومی بالاخره از گوشی سی وی 2 در چین رونمایی کرد. نسل جدید سری Civi با طراحی جدید و مشخصات بهتر همراه شده است. همچنین شیائومی سی وی 2 اولین گوشی اندرویدی لقب خواهد گرفت که از یک ناچ قرصی شکل مشابه آنچه در آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس دیده بودیم، بهره می‌برد.

طراحی و مشخصات شیائومی سی وی 2

شیائومی سی وی 2 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دوگانه و اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما به بازار آمد

شیائومی Civi 2 در بخش طراحی تا حدودی از سری Xiaomi 12 و Redmi K50 الگو گرفته است. این موضوع را می‌توان با نگاهی به بدنه پشتی و مخصوصا بخش دوربین متوجه شد. شیائومی سی وی 2 از یک جزیره دوربین مستطیلی شکل بهره می‌برد که در آن فلاش LED با خطوط خاصی از دوربین‌ها جدا شده‌ است.

هرچند که بدنه جلویی دستگاه به لطف حضور ناچ قرصی‌ شکل ظاهری منحصر به فرد دارد. البته سی وی 2 همانند نسل گذشته همچنان از بدنه‌ای باریک و سبک بهره می‌برد. این گوشی زیبا تنها ۱۷۱.۸ گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز به ۷.۲۳ میلی‌متر می‌رسد. شیائومی اعلام کرد که قصد دارد این گوشی را در سه رنگ مشکی، صورتی و آبی و همچنین نسخه Hello Kitty با رنگ سفید و الگوهایی خاص عرضه کند.

شیائومی سی وی 2 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دوگانه و اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما به بازار آمد

شیائومی Civi 2 به یک نمایشگر اولد ۶.۵۵ اینچی با لبه‌های خمیده و رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. همچنین رفرش‌ریت نمایشگر به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و شاهد عمق رنگ ۱۰ بیت هستیم. از دیگر مشخصات نمایشگر این گوشی می‌توان به حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و فناوری کاهش نور PWM با حساسیت ۱۹۲۰ هرتز اشاره کرد.

گوشی شیائومی سی وی 2 از ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و قادر به پخش محتوای HDR (دالبی ویژن، HDR10+، HDR10) است. همچنین لایه‌ای از گوریلا گلس 5 نیز از نمایشگر در برابر ضربه محافظت می‌کند. سکاندار این گوشی تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 است که در کنار رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 قرار دارد. یک سیستم خنک کننده مایع نیز مانع از گرم شدن بیش از حد دستگاه می‌شود

شیائومی سی وی 2 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دوگانه و اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما به بازار آمد.

در بدنه پشتی دستگاه مجموعه دوربین سه‌گانه حضور دارند که شامل حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX376K سونی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با حسگر GalaxyCore GC02M1 می‌شود. شاید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این گوشی سیستم دوربین سلفی باشد که از دو حسگر ۳۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

دوربین سلفی اصلی از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند و دوربین دوم نیز با یک لنز فوق عریض با میدان دید ۱۰۰ درجه همراه شده است. در کنار این مجموعه نیز فلاش‌های چهارگانه قرار گرفته‌اند که می‌توانند نور را با دماهای مختلف در اختیار شما بگذارند. شیائومی همچنین ویژگی‌های مختلفی را در نرم‌افزار گوشی گنجانده است تا کاربر بتواند حداکثر استفاده را از سخت‌افزار جدید ببرد.

شیائومی سی وی 2 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دوگانه و اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما به بازار آمد

در بخش ارتباطی نیز شاهد امکاناتی همچون پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه 5G، وای‌فای 6، بلوتوث ۵.۲،‌ GNSS، NFC و درگاه USB Type-C هستیم. از دیگر مشخصات شیائومی سی وی 2 می‌توان به اسپیکرهای دوگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس، موتور ویبره خطی، حسگر مادون قرمز، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه

شیائومی سی وی 2 از امروز با قیمت‌های زیر در بازار چین عرضه می‌شود:

  • ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۳۳۵ دلار
  • ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۳۴۹ دلار
  • ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۳۹۱ دلار

اگرچه شیائومی هنوز به صورت رسمی تایید نکرده است، اما ممکن است این گوشی برخلاف شیائومی Civi و شیائومی Civi 1S در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه شود. برخی منابع گفته‌اند که احتمالا شیائومی سی وی 2 در بازارهای جهانی با نام شیائومی 12 لایت NE ارائه می‌شود.

منبع :Gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا