پرداخت 100 درصدی مطالبات خرید تضمینی گندم به کشاورزان کرمانشاهی


پرداخت 100 درصدی مطالبات خرید تضمینی گندم به کشاورزان کرمانشاهی

کرمانشاه- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات خرید تضمینی گندم به کشاورزان کرمانشاهی خبر داد.

ماشاالله ارویسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کشاورزانی که تا تاریخ ۳۱ شهریورماه سال جاری گندم تولیدی خود را تحویل مراکز خرید تضمینی استان کرمانشاه داده‌اند مطالبات خود را به شکل ۱۰۰ درصدی دریافت کردند.

وی افزود: مطالبات کشاورزان کرمانشاهی بابت خرید گندم تضمینی که به شکل ۱۰۰ درصدی پرداخت شده، مبلغ پنج هزار و ۵۰۵ میلیارد و ۴۰۴ میلیون تومان بوده است و خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه در مراحل آخر قرار دارد.

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای فصل خرید گندم تضمینی در استان کرمانشاه تاکنون ۴۷۳ هزار و ۵۸۹ تن در قالب ۱۱۵ هزار و ۲۱۳ محموله تحویل ۶۱ مرکز خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه شده است.

ارویسی با اشاره به برخی از کشاورزان جامانده از طرح خرید تضمینی گندم، خاطرنشان کرد: معدود کشاورزانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به فروش گندم تولیدی خود نشده‌اند می‌توانند گندم خود را در هفت مرکز دولتی خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه تحویل دهند.

وی عنوان کرد: کار مراکز خصوصی خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه به پایان رسیده و تنها هفت مرکز دولتی در استان آماده اجرای طرح خرید تضمینی گندم باقیمانده از کشاورزان کرمانشاهی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی