«مهسا امینی» 17 بار به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده بود


«مهسا امینی» 17 بار به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده بود

قزوین- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مرحومه امینی ۱۷ بار به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده بود که سابقه آن در دفترچه تأمین اجتماعی و سامانه الکترونیکی سلامت او درج شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه محمدبیگی در جمع مردم البرز که در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور و همچنین استان قزوین انجام شد اظهار کرد: امروز کشورهایی همچون آمریکا در حالی دایه دار مرحومه مهسا امینی هستند که پلیس آنها نزدیم به ۸۰ زن را کشته و به هیچ مجمع بین المللی نیز پاسخگو نیستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر مراجع قضائی و نظارتی همچون کمیسیون اصل ۹۰ و قوه قضائیه یک کمیته حقیقت یاب نیز در این راستا تشکیل شده است، افزود: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته هیچ گونه گزارشی مبنی بر ضرب و جرح و شتم خانم وجود امینی وجود ندارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرحومه امینی ۱۷ بار به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده بود که سابقه آن در دفترچه تأمین اجتماعی و سامانه الکترونیکی سلامت او درج شده است.

وی با بیان اینکه شاهدین در خودرو نیز شهادت داده‌اند که زد و خوردی صورت نگرفته است، تاکید کرد: برخی‌ها از خانواده داغدار این مرحومه و مرحومه مهسا امینی سو استفاده کرده و برنامه‌های سیاسی خود را پیاده کردند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ملت ایران همواره ثابت کرده که در رابطه با ارزش‌های متعالی و اسلامی خود همچون حجاب مسامحه و معامله نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه آنچه امروز می‌بینیم محصول ترک فعل و کم کاری دستگاه‌های زیادی در حوزه حجاب است، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم آسیب کم کاری دستگاه‌های متولی متوجه نیروی انتظامی شود.

محمدبیگی تاکید کرد: ترویج حجاب نیازمند استفاده از هنر و روش‌های نوین فرهنگی است و باید تلاش کنیم تا با ابزارهای ابتکاری طرح‌هایی نو برای این حوزه و تبلیغ و آموزش حجاب و عفاف ایجاد شود.

وی گفت: هرگاه ملت به سمت پیشرفت حرکت کرده و به دستاوردی رسیده دشمن سعی کرده به شکل‌های مختلف آن را تحت‌الشعاع قرار دهد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور مقتدرانه رئیس جمهور در نیویورک و همچنین پیوستن ایران به پیمان شانگهای که به معنای تغییر موازنه اقتصادی در منطقه است باعث شد تا دشمن تحرکات خود را افزایش دهد.

وی در پایان یادآور شد: دستگاه قضا و متولیان امر باید با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به طور قاطع برخورد کنند و این یک مطالبه عمومی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد