بازارسازی و رونق تولید ماموریت سازمان بسیج کارگری است


بازارسازی و رونق تولید ماموریت سازمان بسیج کارگری است

ساری- مسئول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کشور بازارسازی و بازاررسانی تولیدات کارخانه ها را از جمله برنامه های این سازمان برای افزایش و رونق تولید ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا الله بهداشتی شامگاه چهارشنبه در حاشیه برپایی آئین نهضت کمک‌های مومنانه با اشاره به دو مأموریت تخصصی و عمومی بسیج کارگری اظهار داشت: در برنامه تخصصی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را بررسی و پس از احصای آن با استفاده از کمیته‌های اندیشه ورز استان‌ها نسبت به رفع موانع تولید اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: در این حوزه استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی تخصصی در دستور کار است و گروه‌های جهادی کارآمدان و تولیدگران برنامه‌های علمی و دانش بنیانی را در دستور کار دارند و با بهره گیری از خرد جمعی و علمی برای رفع موانع تولید گام برمی دارد.

وی گفت: علاوه بر گروه‌های جهادی تعالی بخش، استفاده از سایر همکاران برای رفع موانع تولید در جلسات فرمانداری‌ها و ستاد تسهیل در فرمانداری‌ها و استانداری برنامه ریزی می‌شود و افزایش و رونق تولید و ایجاد بازارهای جدید، بازارسازی و بازاررسانی برای تولید از برنامه‌ها است.

الله بهداشتی یادآور شد: با استفاده از هم افزایی با بسیج اصناف واحدهای تولیدی به بازارهای داخلی و خارجی وصل می‌شوند و امروز توان بسیج در انجام مأموریت‌های متعدد و متنوع شده است و استفاده از ظرفیت علمی و نخبگان برای رفع موانع پیش روی و وصل کردن دانشگاه‌ها به صنعت جزو برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کشور تصریح کرد: هم افزایی بسیج سبب کمک به رونق تولید شده است و اگر در تولید موفق شویم برای ایجاد اشتغال پایدار می‌توان موفق بود زیرا اشتغال پایدار از مهمترین مسائل و مباحث در دستور کار بسیج کارگری است.

وی گفت: نگاه ما به کار تحولی و فرامین مقام معظم رهبری است و هرسه آیتم حوزه شعار سال در دستور کار بسیج کارفرمایی قرار دارد زیرا کار باید دانش پایه باشد و سبب اشتغال پایدار شود.

الله بهداشتی یادآور شد: با هم افزایی بین بسیج و سایر دستگاه‌های اجرایی، اشتغال پایدار بین جوانان به ارمغان آورده است و علاوه بر آن دنبال فرهنگ تولید و کار هستیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به فعالیت‌های عمومی بسیج کارگری افزود: در استان مازندران پنجمین مرحله نهضت کمک مومنانه اجرا شد و بسته‌های از طریق گروه‌های جهادی عزتمندانه بین مردم توزیع می‌شود.

وی افزود: برای ازدواج آسان و تهیه جهیزیه نیز با همت پایگاه‌های و واحدهای تولیدی و خیرین اقدام کردیم و آزادسازی زندانیان غیرعمد از دیگر برنامه‌ها است.

الله بهداشتی برنامه شیفت ایثار را از دیگر طرح‌های بسیج کارگری ذکر کرد و گفت: شیفت ایثار از جمله اقدامات مومنانه ای بود که توسط کارگران اجرا شده است.

مسئول سازمان بسیج کارگری یادآور شد: در زلزله کرمانشاه گروه‌های جهادی از سراسر کشور اعزام و خدمت رسانی کردند و در سیلاب ۱۱ نقطه کشور نیز گروه‌های تخصصی کارگران و کارفرمایان به استان‌های حادثه دیده کمک کردند.

وی گفت: گروه‌های جهادی در ساخت خانه محرومان نیز نقش آفرینی کردند و با شناسایی افراد و کمک‌های مردمی برای خانه دار شدن افراد نیازمند حضور میدانی داشتند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

میز خدمت وزارت میراث فرهنگی در مازندران فعال می‌شود