فعالان پوشاک استان بوشهر حمایت می‌شوند


فعالان پوشاک استان بوشهر حمایت می‌شوند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: فعالان عرصه تولید پوشاک استان بوشهر تسهیلات حمایتی بانکی دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنج شنبه در نشست ستاد عفاف و حجاب استان بوشهر توجه به زیرساخت‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان را ضروری دانست و اظهار داشت: در عرصه فرهنگ‌سازی باید توجه به نسل نوجوان و جوان شود و در این حوزه شناسایی آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت است.

استاندار بوشهر افزود: نباید از نقش دشمن علیه جوانان و نوجوانان غافل شد بلکه باید ترفندهای معاندان نظام و انقلاب اسلامی و اهداف آنان برای قشر جوان و نوجوان تشریح و زمینه آگاهی آنان فراهم شود.

وی با برشمردن دسیسه‌های دشمنان در عرصه تهاجم علیه نظام گفت: معاندان نظام اسلامی در این عرصه امنیت جامعه و تغییر افکار قشر نوجوان و جوان را نشانه گرفته‌اند.

محمدی‌زاده با اشاره به اجرایی شدن مصوبات ستاد عفاف و حجاب گفت: کمیته‌های تخصصی در این عرصه تشکیل و در شهرستان‌های ۱۰ گانه فعال شود.

وی از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و مد لباس ایرانی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه مد و لباس ایرانی با همکاری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک در استان بوشهر اواخر مهر تا اوایل آبان ماه برگزار شود.

محمدی‌زاده بر راه‌اندازی مرکز عرضه پوشاک تولیدکنندگان در بوشهر تأکید کرد.

استاندار بوشهر باتأکید بر حمایت تولیدکنندگان پوشاک در استان افزود: منابع اعتباری قابل توجهی از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه مصوب شده که باید سهمیه بخش تولیدکنندگان پوشاک به صورت استانی و شهرستانی تعیین و پرداخت شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...