نمایشگاه حراست و امنیت در صنعت نفت و گاز در عسلویه گشایش یافت


نمایشگاه حراست و امنیت در صنعت نفت و گاز در عسلویه گشایش یافت

بوشهر-ایرنا- نمایشگاه تخصصی حراست، امنیت و فناوری اطلاعات در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی روز دوشنبه در عسلویه استان بوشهر گشایش یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در این آیین گفت: این نمایشگاه با حضور ٥٢ شرکت فناور و ٢٠ شرکت دانش بنیان از سراسر کشور از ۹ تا ۱۲ دی ماه جاری برپاست.

سعید زرین‌فر افزود: در این نمایشگاه زمینه لازم برای برقراری ارتباط میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فناورانه و بهره برداران فراهم شده است.

وی یادآور شد: نمایشگاه تخصصی حراست، امنیت و فناوری اطلاعات در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت نوآوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فرمانداری عسلویه در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس، پارک علم و فناوری خلیج فارس، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه دیجیتال و هوشمندسازی و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان بوشهر برگزار شده است.

زرین‌فر ادامه داد: تقویت و به روز رسانی سیستم‌های حراست و امنیت صنعت نفت و گاز بر پایه فناوری‌های دانش بنیان، ارتقای سطح علمی و تلاش برای بومی‌سازی و تجهیزات و فناوری هاپ، حمایت از نوآوری‌ها و توسعه فرهنگ خود ایمنی از هدف‌های برگزاری این نمایشگاه است.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه تفاهم نامه ایجاد مرکز آموزش هوا - فضای صنعت نفت میان شرکت مهارت گستر لیان مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منعقد شد.

در این آیین همچنین جدیدترین هواپیمای فوق سبک وارداتی کشور به منظور پایش‌های هوایی در مناطق صنعتی بهره‌برداری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)