جوانان پُرشور ظرفیت خدادادی ایران اسلامی هستند


جوانان پُرشور ظرفیت خدادادی ایران اسلامی هستند

شهرکرد_ فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان پُرشور و بانشاط از ظرفیت‌های خدادادی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی‌محمد اکبری ظهر شنبه در یادواره شهدای سرباز و تجلیل از سربازان نمونه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دشمن بداند ما امروز مقاوم‌تر از همیشه در میدان حضور داریم.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه ۶۰ هزار شهید سرباز و ۱۶۰ هزار سرباز جانباز در کشور افزود: چهارمحال و بختیاری ۸۰۰ سرباز شهید دارد.

اکبری تصریح کرد: سربازان ایرانی به علت توانمندی‌های فراوان در دوران دفاع مقدس تا رده فرماندهی گردان عملیاتی به‌کارگیری شده بودند.

وی یادآور شد: شهید کیوان عرب یکی از این سربازان فداکار بود که در دفاع از جان همرزمانش ایثار و مقابل نیروهای کماندوی بعثی ایستادگی کرد و به درجه والای شهادت نائل شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) تأکید کرد: به‌برکت خون جوانان، هشت سال دفاع مقدس و نخبگان تربیت شده در دانشگاه‌های کشور به جایی رسیده‌ایم که اکنون قدرت‌های بزرگ دنیا نیازمند توانمندی‌های ایران شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات عوامل فریب خورده در برهم زدن امنیت مردم و ایجاد اغتشاش اظهار داشت: تمامی این موارد ناشی از طراحی دشمن با هدف ایجاد اختلاف از درون و تلاش برای تجزیه کشور است.

اکبری بیان کرد: تحریم‌ها، تهدیدها و سختی‌ها را متحمل شدیم که امروز خانواده معظم شهدا و ایثارگران بتوانند سربلند باشند تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم