نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی در لیگ برتر تنبیه شد


نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی در لیگ برتر تنبیه شد

قائمشهر- سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان، شکست پرگل تیمش برابر تیم نساجی مازندران را یکی از بدترین بازی های این تیم در چند فصل اخیر این رقابت ها توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهاجری پس از شکست سنگین ۴ برصفر تیمش نفت مسجد سلیمان در نشست خبری گفت: امروز روز بد تیم نفت مسجدسلیمان بوده و متأسفانه شکست ما شکست بسیار بدی بوده است.

وی افزود، حداقل ۴ دلیل برای شکست تیم نفت قابل توجه بوده که یکی از آنها تغییرساعت بازی بوده که از ساعت ۱۸ به ۱۵ تغییر داده شده و این به نفع تیم میزبان شده است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه داور بازی می‌توانست حداقل دو پنالتی برای تیم نفت در این مسابقه می‌گرفت، تصریح کرد: متأسفانه باخت ما در این بازی آنقدر بد بود که نمی‌شد بهانه گرفت، امروز روز بد ما بود.

مهاجری ادامه داد: موضوع دیگر هم که در باخت تیم ما تأثیر خودش را گذاشته بود، شرایط تعطیلی لیگ بوده که جلوی روند رو به رشد تیم نفت را گرفت.

وی افزود: دریافت گل در دقیقه یک از تیم نساجی متأسفانه باعث شد تا شیرازه تیم نفت را از هم بپاشد و جبران گل خورده برابر تیم نساجی خیلی سخت بود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: متأسفانه روی دو ضربه ایستگاهی و تک به تک از نساجی گل دریافت کردیم که جبرانش برابر نساجی خیلی سخت بود.

مهاجری، با بیان اینکه نساجی در روز بد تیم نفت مسجدسلیمان در این بازی لایق پیروزی بوده است، گفت: بهرحال بازی‌های لیگ برتر هنوز ادامه دارد و ما امیدوارم به روزهای خوب خودمان هستیم.

به گزارش مهر، تیم نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور عصر شنبه در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر با نتیجه ۴ بر صفر به میزبانش نساجی مازندران باخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی