عاملان ناامنی‌های اخیر توسط نیروهای امنیتی و انتظامی رصد می‌شوند


عاملان ناامنی‌های اخیر توسط نیروهای امنیتی و انتظامی رصد می‌شوند

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عاملان ناامنی‌های اخیر توسط نیروهای امنیتی و انتظامی رصد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: اقدامات سو اغتشاشگران توسط نیروهای امنیتی و انتظامی رصد می‌شود و کسانی که نقش لیدر و تحریک کننده مردم داشته‌اند و یا اماکن و خودروی خود را در اختیار این افراد قرار داده‌اند با هماهنگی پلیس قضائی احضار و یا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

وی از شناسایی ۲ نفر از اغتشاشگران ناآرامی‌های اخیر نیز خبر داد و افزود: از این افراد پنج قبضه اسلحه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روزهایی که عده‌ای با همراهی دشمنان به ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور پرداختند یک دستگاه خودرو سواری با ۲ سرنشین در چهار راه نوبهار کرمانشاه به سمت مأموران و مردم شروع به تیراندازی کرده و متواری شدند.

جاویدان گفت: به دنبال این اتفاق مأموران به سرعت نسبت به تعقیب سرنشینان خودرو سواری اقدام کردند و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن شده و نسبت به دستگیری هر ۲ نفر اقدام کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو ۲ قبضه و در بازرسی از منزل متهمان نیز سه قبضه دیگر و در مجموع پنج قبضه کلت و کلاشینکف کشف شد.

فرمانده انتظامی استان استان کرمانشاه از اهتمام پلیس برای برخورد با عاملان ناامنی جامعه خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی اقدام به ایجاد ناامنی کرده و امنیت مردم را با چالش مواجه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا