امام جمعه اهل سنت ارومیه حادثه تروریستی زاهدان را محکوم کرد


امام جمعه اهل سنت ارومیه حادثه تروریستی زاهدان را محکوم کرد

ارومیه – امام جمعه اهل سنت ارومیه با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان بر لزوم بصیرت و هوشیاری مردم در خصوص ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی از سوی دشمنان نظام تاکید کرد.

ماموستا مامد کلشی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه متأسفانه رصد حادثه تروریستی بیانگر توطئه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای ایجاد تفرقه و نفاق بین شیعه و سنی است، افزود: این حادثه تروریستی از سوی تمام آحاد مردم و مسلمانان محکوم بوده و امیدوارم عوامل تروریستی این حادثه شناسایی و برخورد جدی و قانونی با آنها صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه وقوع چنین حوادث تروریستی موجب ناراحتی هر مسلمانی چه شیعه و سنی است، عنوان کرد: می‌طلبد مردم فهیم زاهدان با توجه به اینکه سالهاست چه شیعه و سنی با اخوت و برداری کنار هم در آرامش زندگی می‌کنند در چنین مواقعی هوشیاری و بصیرت خود را افزایش دهند.

ماموستا کلشی نژاد با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم زاهدان و مسلمان در این برهه حساس و کنونی کشور، افزود: آن چیزی که امروز مورد نیاز کشور است حفظ بصیرت و هوشیاری بوده همچنین از همه مهم‌تر، آرامش برای تک تک افراد جامعه و مردم نیز ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک ربیع ماه تولد حضرت محمد (ص) قرار داریم و امیدواریم این ایام مبارک زمینه استحکام هر چه بیشتر اخوت و برداری در بین مسلمانان و آحاد مختلف مردم در کشور باشد، گفت: حوادث مختلف در طول انقلاب اسلامی نشان داده دشمنان برای ایجاد تفرقه و نفاق در بین مردم ایران از هیچ توطئه و دسیسه‌ای دریغ نکرده ولی هر بار با بصیرت و هوشیاری مردم این توطئه‌ها خنثی شده است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه خاطرنشان کرد: دشمنان نه خیر خواه سنی و نه خیر خواه شیعه هستند ونه دلشان برای ملت ایران می سوزد، بلکه ایادی استکبار جهانی، ایران و اسلام را هدف قرار داده‌اند و مردم در این زمینه باید با رصد صحیح و دقیق حوادث هوشیار باشند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با ابراز تأسف از وقوع حوادث اخیر در کشور و به آتش کشیدن مساجد و قرآن کتاب آسمانی افزود: این اقدامات فتنه انگیز و منفور محکوم بوده و نتیجه ترس دشمنان از قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی