قیمت سیم ظرفشویی کلافی


یکی از وسایل و ابزار ضروری در هر آشپزخانه و یا به طور کلی در هر خانه ای، سیم ظرفشویی کلافی می باشد، چرا که با کاربردهای پاک کنندگی که دارد می تواند سخت ترین لکه ها را از ظروف و سطوحی چون کاشی و سرامیک بزداید. همینطور برای از بین بردن...

یکی از وسایل و ابزار ضروری در هر آشپزخانه و یا به طور کلی در هر خانه ای، سیم ظرفشویی کلافی می باشد، چرا که با کاربردهای پاک کنندگی که دارد می تواند سخت ترین لکه ها را از ظروف و سطوحی چون کاشی و سرامیک بزداید.

همینطور برای از بین بردن چربیها و جرمهای سخت و در کل آلودگیهای موجود بر روی سطحسینک ظرفشوییمناسب می باشند و این محصولات به سبب کاربردهای گسترده شان در سراسر جهان بازار فروش خوبی دارند.

یکی از کاربردهای جالب سیمهای ظرفشویی، استفاده از آنها در مراسمات آتش بازی چون مراسم چهارشنبه سوری می باشد که در طی فرایند اکسید شدن سریع کربن و آهن، آتش می گیرد که به آن سیم آتشین گفته می شود و این اتفاق به سبب نازک بودن رشته های سیم ظرفشویی می باشد که با نازکی خود به سرعت اکسید می شوند.

به منظور ثبت سفارش از راه های ارتباطی موجود در سایت فروش آراد برندینگ اقدام نمایید و این محصولات را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از ما دریافت کنید

قیمت سیم ظرفشویی کلافی.

اما بهتر است در آتش بازی از آنها استفاده نکنید و از آن دوری نمایید، زیرا با واکنش آهن با اکسیژن و آتش گرفتن آنها، تکه های سیم مشتعل به اطراف پرتاب می شوند که بهتر است برای پیشگیری از آسیبهای احتمالی از آنها دوری کرده و یا از عینک و کلاه ایمنی به همراه دستکشهای مخصوص استفاده نمایید و ترجیحا لباسها و پوششهایی که از جنس الیاف مصنوعی هستند، استفاده نکنید زیرا به راحتی و سریعا آتش می گیرند و بهتر از لباسهایی بپوشید که از جنس پوشاک پشمی و پنبه ای می باشد.

قیمت سیم ظرفشویی متری

مواد اولیه سیم ظرفشویی متری از الیاف طبیعی و قابل انعطاف می باشد و هیچ گونه ضرری برای سلامتی ندارد این وسیله داری الیاف مناسب است که قدت پاک کنندگی بالایی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

از گذشته تا به امروز سیم ظرفشویی کاربرد زیادی داشته و یک وسیله جدا ناپذیر از آشپزخانه است و یکی از انواعی که همیشه با قیمت سیم ظرفشویی کاملا اقتصادی مصرف بیشتری داشته سیم ظرفشویی متری است که در بازار به صورت متری فروخته می شود و افراد مطابق با نیاز خود تهیه می کنند. این وسیله در رستوران ها و هتل ها و... که از ظروف زیادی برای پخت استفاده می کنند بیشترین متقاضی را دارد به دلیل اینکه قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و نیازی به فشار زیاد دست نمی باشد. برای ظروف تفلون و بلور از سیم ظرفشویی استفاده نمی شود چرا که امکان خش دار شدنشان وجود دارد و کارایی ظروف را از بین می برد.

از این محصول با خیال راحت می توان در شستشو ظروف خانگی استفاده کرد به دلیل این که آنتی باکتریال، ضد زنگ و ضد بو است، باید به این نکته توجه داشته باشید که سیم های ظرفشویی خاصیت ضد خش ندارد و نباید از آن برای ظروف حساس به خش استفاده کرد.

افراد باید توجه داشته باشند که سیم ظرفشویی و اسکاج خود را هر دو ماه یکبار تعویض کنند و طولانی مدت از آن استفاده نکنند زیرا این محصولات بعد از گذشت مدتی کاربرد خود را از دست می دهند

قیمت سیم ظرفشویی کلافی.

قیمت سیم ظرفشویی

این محصولات معمولا بافتی نمد مانند و متراکم داشته به در جنسهای مس و استیل به فروش می روند که قیمت سیم ظرفشویی استیل با توجه به ضد زنگ بودن آن مناسب تر بوده و خرید و فروش آن رایج تر می باشد.

پشم سیم یا سیم ظرفشویی کلافی اولین بار در سال 1986 میلادی تولید گشته و به مرور زمان استفاده از آن در میان مردم جا افتاده است و آن را در دسته پاک کننده ها قرار داده اند، چرا که ابزار خوبی برای پاک کردن انواع سطوح و ظروف وقابلمه چدنیمی باشند که در شکلهای مختلف در بازار موجود بوده که مدل کلافی آن بار نگ نقره ای و جنس استیل یا رنگ زرد طلایی با جنس مس پرکاربردتر می باشد.

این مدلهای کلافی به سبب داشتن بافت منسجم، در طول استفاده طولانی مدت، بدون تغییر نسبت به حالت اولیه، درست به همان شکل باقی مانده و کیفیت خود را از دست نخواهند داد و نکته حائز اهمیت در ساخت این سیمها جنس استیل ضد زنگ آن می باشد که باعث ماندکاری طولانی مدت این محصولات گشته است.

این سیمها معمولا از عایقهای ضد زنگ پوشانده شده اند و با این که بافتی نرم دارند، میزان زبری متناسبی برای از بین بردن لکه های غذا در ظروف و سطوح دیگر نیز دارند

قیمت سیم ظرفشویی کلافی.

جالب است بدانید سیمهای ظرفشویی کاربردهایی در صنعت نیز دارند که می توان به، سمباده زنی، صیقلی کردن، تمیز کردن چوب، تمیز کردن فلزات، تمیز کردن کاشیها و سرامیکها، در صنعت لنت سازی و سایر قطعات صنعتی اشاره کرد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟