آشوبی: کی روش سطح انتظارات را پایین نیاورد/ پرسپولیس مدعی شماره یک قهرمانی است


آشوبی: کی روش سطح انتظارات را پایین نیاورد/ پرسپولیس مدعی شماره یک قهرمانی است

بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت در خصوص شرایط لیگ و تیم ملی اظهار نظر کرد.

فرزاد آشوبی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس در خصوص بازی‌های این هفته لیگ برتر به رکنا گفت: تا اینجای کار همان 5 تیم اول سال گذشته به عوان مدعی خود را نشان داده و در این بین پرسپولیس می‌تواند بازهم در صف اول قهرمانی باشد. شاگردان یحیی تا کنون باز هم توانسته‌اند که با بازی خوب و هجومی در صدر قرار گرفته و بازی این هفته با تراکتور هم در زمره بازی‌های حساس برای این تیم است. ضمن اینکه نباید از استقلال و سپاهان وسایر تیم‌ها به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: پرسپولیس با توجه به از دست دادن دیاباته و خلا یک همراه خوب برای لوکادیا باید به فکر ترمیم باشد و بازیکنی باید کنار لوکادیا قرار بگیرد که بتواند خارج از باکس به او کمک کرده و توان هجومی تیم را بالاببرد. لوکادیا علاوه بر گلزنی بازیکن با کیفیتی است و واقعأ از خریدهای خوب این تیم بوده است. خب ما باید نگاه کنیم که برخی از تیم‌ها که در تیم ملی بازیکن نداشته‌اند، حالا برای ادامه لیگ کمتر مشکل داشته و در ترمیم نقاط ضعف تیم خود وقت کافی را در اختیار داشتند و از طرفی دیگر تیم‌ها که بازیکن در تیم ملی داشته حالا باید از نظر روحی و روانی ملی پوشان خود را حمایت کنند تا بتوانند برای ادامه لیگ مشکلی نداشته باشند.

آشوبی درباره مصاحبه اخیر کی روش و شرایط تیم ملی افزود: آقای کی‌روش در مصاحبه اخیر خود سطح توقع مردم را پایین آورده و این درست نیست چون تیم ما در این دوره شرایط صعود را دارد. با احترام به هم گروهی‌های ما اعتقاد دارم جز انگلستان مابقی را می‌توان برد و به دور بعدی برای اولین بار صعود کرد. کی‌روش کار را بلد است و با این صحبت خواسته به مردم بگوید خیلی اگر هم نتیجه نگرفتیم ناراحت نباشید. ما ایران هستیم و با توجه به همه مشکلات و حواشی اخیر شرایط صعود را با این بازیکنان داریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد